|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Thermaltake brengt nieuw merk op de markt
Door middel van een persbericht laat Thermaltake weten een nieuw merk op de markt brengen, Luxa2 genaamd. Onder de nieuwe merknaam worden luxe PC-gerelateerde producten op de markt gebracht. "Luxe" is een breed begrip, de producten zullen z ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Die HTPC behuizing ziet er goed uit,
Maar wat zal de prijs ervan wel niet zijn door dat 7inch touchscreempje Maar ook weer iets bijgeleerd dat thermaltake's luxe producten luxa2 worden genoemd, |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
erg mooi, maar wss ook wel duur
luxa2, een naam die ik zeker moet onthouden, als ik ooit geld teveel heb kan ik het daar dan aan uitgeven |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
zullen we het maar op 299 euro houden?
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
deze kasten gebruiken dezelfde soundgraph spullen als silverstone ed. die kasten kosten rond de 500 deze zullen dus niet veel goedkoper zijn btw nut ontgaat me nog steeds van dat scherm maar goed. zowiezo niet zo'n fan van die spullen want soundgraph (imon) staat nu niet bekend om zijn supergoede drivers |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
de maten zijn ook een beetje raar
de 200 is 40 cm breed (oftewel iets smaller dan meeste audio apparaten ) de 300 46 cm oftewel breder |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
mooie produccten, maar waarom onder een andere naam?
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Om zich te onderscheiden van hun andere merk denk ik. De thermaltake soprano case's en andere zijn alles behalve luxe. Gewoon 1 brok plastic. Maar ik hou ze wel in de gaten,want het zijn mooie producten.
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Junior Member
|
0 score
Heel mooi kastje, zeker overwegen waard!
@ Pantera: nut van het scherm => touchscreen, scheelt je om tv aan te zetten om alleen naar bv internet radio te luisteren |
|
|
|
|
#12 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Mooie HTPC behuizingen heb je ook zonder touchscreen, een mooi alternatief is deze van Silverstone: http://www.silverstonetek.com/produc...pno=cw02&area=
In zijn geheel opgetrokken uit aluminium en superdegelijk!, dus ook een kast waar je blij van wordt. In zilver heb ik hem gezien voor ongeveer ¤ 220,- Maar in het zwart is hij gelijk zo rond de ¤380,- (?) tja.... Last edited by rubberduck100; 24-02-2009 at 04:49. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|