|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
AMD heeft Callisto dual core in de planning
Later dit jaar kunnen we van AMD de Regor 45 nm dual core processor verwachten, voorzien van 2 MB L2 cache en zonder L3 cache. Naast Regor lijkt er echter nog een 45 nm dual core processor in ontwikkeling te zijn, Callisto genaamd. Callisto zou volge ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
ach ik heb nu toch al een phenom II X4
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Waarom doet mij dit aan Nvidia denken
Ik heb eigenlijk geen interesse in deze cpu en wacht denk ik nog een jaartje en koop dan een compleet nieuw systeem. |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Toch handig voor AMD, zo kunnen ze hun gedeeltelijk mislukte chips toch nog verkopen.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
maar een dual core met 7MB cache, en geen coldbug.
misschien een mooie overclock CPU, beetje een E8600 idee. en hopelijk goedkoop |
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Enorme L3, als je in reviews al ziet hoe goed de x3 het doet met net dat hapje extra cache/kern. Kan deze toch nog behoorlijk interresant worden.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Dus dit is de AM3 versie van de 7750? Die heb ik laatst ingebouwd en die werkt als een trein (niet eentje van de NS).
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hardware.Info Editor
|
Ja, Callisto is de opvolger van Kuma. Maar dan wel met een uit de kluiten gewassen L3 cache, in single core applicaties kan één core beschikken over bijna de volledige 6 MB L3 cache...
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|