|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
MSI maakt meer borden geschikt voor AM3 CPU's
MSI heeft de BIOS programmeurs flink aan het werk gezet om een heel legio aan AM2+ moederborden geschikt te maken voor de nieuwste 45nm processors van AMD op socket AM3. Dit nieuwe socket moet de standaard worden voor de hele 45nm generatie processor ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
mooi mobo
alleen dat 3e pci slot zit een beetje heel erg dicht bij de koelblokken |
|
|
|
|
#3 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Verder wel een leuk mobo. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hardware.Info Editor
|
Dat moederbord in het bericht is ter illustratie. Het gaat natuurlijk om die tabel...
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Goede zaak dit,ken je nog even langer met je am2+ bordje en ddr2 geheugen vooruit,zolang zijn ze nou ook weer niet op de markt.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Goed dat ze bezig zijn met ondersteuning, zo volgens ze ook AMD's opzet
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Idd goed dat ze bezig zijn met ondersteuning.. maar waar kan ik de bios update downloaden voor de K9A2 CF ??
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Blijf het toch mooi vinden hoe compleet nieuwe processoren toch op "oudere" moederborden kunnen.
Binnenkort toch eens even in verdiepen voor een mooi nieuw systeempje. Dit in tegen stelling tot wat intel vaak doet. |
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
dat werd ook eens tijd
kan mijn phenom 940 eens volledig gezien worden door mijn windows vista |
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Inderdaad, AMD doet het wel netjes inderdaad. je hoeft niet gelijk een smak geld neer te leggen voor een nieuwe CPU. (Geheugen en MB bedoel ik dan).
Maar ja kwa prestatie is Intel nog steeds heer en meester. Niet kwa prijs, dat weer niet. |
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
ik durf zelfs te wedden voor normaal gebruik dat je een verschil niet eens voelt tussen een dualcore die op 2,7 ghz loopt of een i7... :/ in mijn ogen is prijs/prestatie verhouding nogsteeds amd de heerser |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
Dit vind ik toch wel sterk en sympathiek van AMD. Het maakt een upgrade voor velen eenvoudiger, en degene die een nieuw moederbord wilt, koopt em gewoon. Zodoende wordt de acceptatie van de nieuwe cpu's door de massa groter. GO AMD, GO.
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
http://global.msi.eu/index.php?func=...1&prod_no=1333 Edit: En gelijk maar ff geflashed. Ready for AM3 CPU Last edited by shoekstra; 19-02-2009 at 14:01. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
achja wel jammer dat je geen AM2+ CPU zoals de Phenom II X4 940 in een AM3 socket kan doen, door het aantal pinnetjes die die mist
|
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
Hoezo zou je dat willen?? ik bedoel atm ben ik zeer tevreden met mijn phenom II 940 en de mobo/ geheugen die ik heb... Zoveel sneller zou mijn pc ook weer niet worden als ik er ddr 3 bankjes erin zou hebben..
Oke nieuwe videokaart is een ander verhaal |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|