|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
AMD RS880 chipset komt derde kwartaal
Volgens Fudzilla zou AMD in het derde kwartaal van dit jaar met een nieuwe chipset komen. Deze nieuwe chipset heeft de codenaam RS880, is geschikt voor het AM3-platform en heeft een geïntegreerde videokaart (IGP). Dit was reeds bekend, maar naar ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
waarom geen DirectX 11, als dat toch bijna uitkomt
|
|
|
|
|
#3 |
|
Non-actief
|
0 score
Wanneer kunnen we de RD880 verwachten de FX variant voor AM3 ?
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Non-actief
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Dat duurt nog wel even. Toch een beetje jammer dat AMD de lancering van nieuwe CPU's en chipsets niet wat beter op elkaar afstemt.
Voor iemand die momenteel al een redelijk AM2+ bord heeft met een vrij recente chip maakt het nog niet eens zo heel veel uit, maar mensen die vanwege de recente release van de Phenom II overwegen om over te stappen op een AMD systeem zouden om deze reden kunnen besluiten om dan toch maar weer voor Intel te kiezen. Just saying... |
|
|
|
|
#6 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
Dit betekend dat waneer je toch dx 11 nodig hebt, en het is geen zware berekening (dus geen games wat je toch al niet wil op een igp, maar eerder in de trant van aero) dan is dat verder geen probleem. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
maarem, leuke ontwikkelingen bij amd, ga ze toch goed op de voet volgen, zou toch graag in mijn volgende systeempje AMD/ATi zien zitten |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
die dx11 he zou je dan ook een dx11 kaart kunnen hebben en dan een physiscs kaart zoals bijv. een gtx260(dx10), overigens wel een leuke chip van amd al heb ik het niet zo op ingebouwde gpu's
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Uhm AMD heeft nog niet eens een stand-alone DX 11 klaart op de markt en dan zouden ze wel al aan een IGP met DX11 werken? Dat lijkt me niet logisch. Het zal nog wel even duren voordat die op de markt zijn.
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
dat is nu niet en dat veranderd met de 880 ook niet voorlopig kunnen de intel onboard grafikchips niet tippen aan die van AMD ook verwacht ik niet dat de prestaties van de phenom II veranderen door de 880 omdat de geheugen controller toch in de CPU zit dus wachten op de 880 is geen reden om niet voor de phenom te gaan en voor een intel videochipje te kiezen ik weet uit ervaring dat op een 790GX chipje heel redelijk te gamen is de intelchipjes starten de game vaak niet eens op |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Jup: dit is dan een ander voorbeeld maarja: 780G vs Intel G35 http://www.youtube.com/watch?v=_l2e0mf3CcA En een wat beter voorbeeld:. 790GX (Onboard 3300) Playing GTA IV http://www.youtube.com/watch?v=a20fFgJ8GaU |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|