|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Waterkoeling van Thermaltake
Thermaltake heeft met de ProWater 880i Kit een set op de markt gebracht waarmee de cruciale onderdelen van de computer middels water gekoeld worden. In mei van vorig jaar was al te lezen over het kleine broertje van deze nieuwe kit. De ProWater 880i ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Aardig blok!!!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Non-actief
|
0 score
Ja jongens, maar wat een rommel aan je pc.
Doe mij maar de zalman reserator xt! |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Nee, dit wordt hem niet.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
piepppppppppppp
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Nog even en je moet een baksteen voorin leggen omdat ie anders achterover valt !
Het is gewoon groot, lomp en toch eigenlijk ook lelijk. Misschien leuk voor als je de kast erom heen wilt bouwen, maar voor een bestaande kast vind ik het niets. |
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
is toch niet praktisch.... je stoot perongeluk de achterkant en je hebt een aquarium. Eh en met verhuizen... naar een lan party lol... Gewoon alles lekker inbouwen in de pc zelf is sowieso beter..
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
als dat ding er achterhangt hoe wil je in godsnaam je vidkaart aansluiten op je scherm ????
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Watercooling moet gewoon in de kast blijven. Dan heb je wel een flinke kast nodig, maar da's beter dan zo'n uitbouw erachter o.id. Anders krijg je net als dit een Mickey Mouse oplossing.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Al zou het nog zo goedkoop zijn, koop nooit meer een TT Waterkoeling set. En denk dat vele andere het zelfde denken.
Dat ze na zo veel klachten toch nog een nieuwe set uitbrengen vind ik toch wel apart |
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Ik koop ook sowieso nooit een TT setje. Maar het is wel handig zoals het er nu uitziet. Er zijn best veel mensen die het niet erg vinden dat het zo aan de achterkant hangt.
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Slechte koeling zal het niet zijn maar het is niet echt elegant.Deze setup lijkt afgekeken van swiftech. Die natuurlijk wel een beter waterkoelingen aanbied.
Er zijn te weinig goede kasten die plaats bieden voor een ingbouwde radiator.Zeker als het een dual of triple rad is. |
|
|
|
|
#15 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
Mijn eerste waterkoelset was van Thermaltake, en wat een troep was dat! Heb al alles kunnen vervangen, pompje hield er mee op, radiators waren al helemaal verragt toen ik de doos open deed, slangen vond ik te stug en het blokje lekte na een tijdje, voor mij nooit meer thermaltake.
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
de radiator ziet er al ietsje beter uit, maar het blok is nogaltijd ridicuul en kan zeker niet tippen aan tegenhangers van EK/XSPC/D-tek/Swiftech ... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
|
0 score
denk dat ik waterkoeling maar lekker laat zitten
|
|
|
|
|
#19 |
|
Junior Member
|
0 score
toch wel Shizly...
Heb er genoeg zien staan bij the-party / regroup / campzone etc.. Maar oke, dat is allemaal inbouw.. Zo als een coollance idee zeg maar. Of nog een ander voorbeeld waar ik over zit na te denken... Cosmos S. Met radiator bovenin heb je 3 fans er boven (de kast kan je vast wel)... en pomp gewoon onderin in de kast. Ben je helemaal klaar (Y)... Maar oke ik wilde alleen duidelijk maken dat het zo niet gangbaar is om zo'n geval achter aan je kast te hebben hangen. Kwetsbaar / ziet er niet uit / zo niet praktisch... |
|
|
|
|
#20 |
|
Junior Member
|
0 score
Wel mooi, maar niet praktisch, buite as de pc draagbaar moet zijn... Maar dan kan je imo beter lucht blijve koele
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|