|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
SLI ondersteuning voor Intel DX58SO
nVidia heeft vooralsnog geen eigen chipset voor Intels LGA 1366 platform, waardoor de ondersteuning voor SLI in de X58 chipset aanwezig is. Om een moederbord geschikt te maken voor SLI moet de fabrikant een licentie afnemen bij nVidia, waarna er een ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Leuk voor de mensen die dat bord hebben. Maar voor de rest vind ik het een beetje onzinnig om er een heel nieuwsbericht van te maken.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
het is wel handig voor de mensen die dit mobo hebben en het nog niet wisten
maar het hele certificering gedoe van nvidia vind ik nogal stom ik zou maar wat graag als gpu fabrikant mijn producten willen verkopen maar op deze manier heb je kans dat dat minder gebeurt omdat het niet op alle mobo's zit(als je perse multi gpu wil draaien dan) |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Als het zo "simpel" is om een X58 geschikt te maken voor SLI, is dit dan ook niet te realiseren op andere X58 non SLI borden door een beetje doorgewinterde programmeur?
Of is het aanpassen van een bios echt niet te doen? |
|
|
|
|
#5 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
alleen kost zo'n mobo 250 euro en als het mis gaat heb je geen garantie meer dus je moet of een dikke portemonnee hebben of veel lef |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Dus je moet een fabrikant gaan betalen zodat mensen de produkten van die fabrikant op jouw produkt kunnen toepassen? Beetje omgekeerde wereld lijkt me :S
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Ach toch mooi dat ze het erbij doen. Dat fabrikanten moesten betalen voor een SLI certificaat is al sinds het begin van de X58 boarden bekend.
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Maar voor die ¤200,- heb je eigenlijk ook borden waar je sowieso al sli op kunt draaien. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Er zijn inmiddels ook voor MSI non-SLi borden custom biossen te vinden. Maar ik zou het nooit doen, heb er het lef en geld niet voor
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Maar de bios aanpassen om deze "certificering" toe te voegen zal wel niet zo heel erg lastig zijn. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|