|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
ASUS Eee PC 1000HE: 9,5 uur accutijd
In navolging van Samsung komt ook ASUS met een netbook op de markt waarvan de accu het zeer lang vol kan houden. ASUS claimt zelfs dat de Eee PC 1000HE een accuduur van maar liefst 9,5 uur heeft en daarmee die van de concurrent overtreft. Hierbij die ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Leuke tijd ! ik had net gisteren het probpleem met m'n laptop dat ik maar 1 film kan kijken en dan is de battarij al leeg...
Om de tijd nog langer te maken zou ik een ssd gebruiken maarja die zijn erg prijzig |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
als het waar is wat ze zeggen, dan wil ik er misschien wel een.
wow, als ik dan speedswitchxp zou aanzetten, dan zal die waarschijnlijk 25% langer meegaan leuke notebook om remote desktop te doen of voor troubleshooting. |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Daar was ik op aan het wachten, het moment dat netbooks de moeite waard werden om te kopen... Toen ik het bericht las van samsung dacht ik dat het helemaal de verkeerde toer op ging, maar voor iets van 310¤ vind ik dat asus toch wel een zeer aardige netbook aflevert die, én een échte netbook is, en misschien nog wel eens de moeite waard is om in te investeren. ^^
Nuja, hoe dit verder loopt is ook wel spannend ^^ |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
10 Inch is het denk ik NET niet.. geef mij maar een 12-Incher, met een hogere resolutie.
Ow ja; wel met een accuduur van ook zo rond de 9 uur.. |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Dus de enige meerwaarde is een grotere accu en een iets snellere atom? Waaaw, ophefmakend is dit zeg (NOT)
We zijn al aan versie 30 van de eee pc en er is bitter weinig nieuws te bespeuren. Wat zijn ze van plan? Oververzadiging van de markt nastreven met voor 90% identieke netbooks? Ik zit al bijna 2 jaar te wachten op wat men belooft: een goedkope (<250 euro) en zuinige (>5u) netbook, en die is er nog altijd niet. |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuke accutijd, maar er was er toch al langer eentje met iets van 8,5 of 9 uur accuduur? Die atom N280 vind ik trouwens een beetje belachelijk tov. de N270, kom op zeg een verschil van 60 Mhz, dat is gewoon onmerkbaar.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Dat is toch nog steeds de single core, he? Dat is spijtig
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
mijn ervaring zijn dat divx en wmv (hd) tot de volle resolutie wel lukt maar h264/vc1 niet te doen is |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|