|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Lian Li komt met de PC-A06F
De volledig uit aluminium opgetrokken PC-A06F van Lian Li biedt ruimte aan ATX en mATX moederborden, heeft een 120 mm ventilator met een draaisnelheid van 1000 rpm aan de bovenzijde, een ventilator in het voorpaneel van 140 mm (900 rpm), een kooi voo ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
De plaatsing van de voeding lijkt mij niet echt een goede oplossing. Met de warmte van de voeding wordt nu de processor verwarmt
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Warmte van de voeding valt wel mee, deze wordt immers meteen afgevoerd door de ventilator
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
De hoogte winst is nu "slechts" zo'n 10cm. Hadden ze dit nou in een mATX uitvoering gemaakt, dan hadden ze er nog wat vanaf kunnen snoepen. Dan was het verschil met een gewone kast wat groter en daarmee de reden om voor zo'n kast te kiezen, lijkt me.
Warmte afvoer van de CPU kan via de voeding fan en aan de bovenzijde. Hitte zal wel meevallen, daar mensen deze niet zullen gebruiken voor heftige OC's, lijkt me. Mooi vindt ik hem wel |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
maar je bent wel verplicht een lowprofile cpu-koeler te kopen lijkt me.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Non-actief
|
0 score
Heb ooit eerder een pc gebouwd met de voeding voor het bord en dat leverd niet veel problemen op, overigens trekt de ventilator van de voeding de warmte van de cpu door de voeding naar buiten en niet andersom
Vind het een mooi prijsje voor een mooi kastje! Die hdd sledes zijn echt bij geen enkel ander merk zo mooi als bij Lian Li. |
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|