|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Ook DDR3-kit met radioactieve looks van Mushkin
Geheugenfabrikant Mushkin brengt ons deze maand haar tweede geheugenkit met radioactieve looks. Waar de eerste kit van een maand geleden een 4 GB dual channel DDR2-geheugenkit betrof, is ditmaal een 6 GB triple channel DDR3-kit aan de beurt. De met f ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik vind ze echt vreselijk qua uiterlijk. Wie gooit er nou zo'n lelijke kleur reepjes in z'n PC, dat past toch totaal niet bij de rest van de hardware?!
Denk dat ze ook wel aan de hoge kant zullen zitten qua prijs, puur reclame natuurlijk dat radioactieve gedoe. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Rick dat is nogal persoonlijk. Als je een zwarte case hebt met gele draden of waterkoeling slangen o.i.d. past zit natuurlijk perfect. Ik vind het wel apart al vind ik mijn Domi's ook nog altijd mooi om te zien.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
kwa prijs zal dit niet zo extreem zijn, de 4GB ddr2 was namelijk 90 euro.
met ook een leuk koffertje, zie link: http://www.hardware.info/nl-NL/news/...actieve_looks/ evenduur als bijvoorbeeld Kingston HyperX en daar zit geen mooi koffertje bij |
|
|
|
|
#5 |
|
Non-actief
|
0 score
Jammer dat er geen zwarte pcb onder zit
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Natuurlijk, dat is heel persoonlijk. In de combinatie die jij aangeeft is het misschien wel mooi, maar over het algemeen denk ik niet dat mensen dit mooi vinden, ik in ieder geval niet. En ik vind 90 euro voor een 4GB kitje DDR2 echt wel prijzig hoor, daar koop je al 6GB DDR3 voor (ValueRAM van Kingston).
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Leuk voor Case moding. Maar voor mij maakt het vrij weinig uit. Als mijn kast dicht is. Zie ik ze toch niet meer
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik vind ze echt fantastisch. past mooi op mijn mobo
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Eigenlijk kan ik er alleen maar om lachen.
Maar toch zijn er altijd mensen die iets om het uiterlijk kopen dus misschien is het marketingtechnisch gezien niet eens zo'n hele rare zet. |
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
Op sommige toetsenboarden is misschien een "Bio Hazzard" stickertje van toepassing maar om "Radio Active" tekens te plaatsen op artikelen die dat niet zijn vind ik een beetje vreemd op zijn zachtst gezegd. Als er dan zo'n embleem op een artikel staat dan weet je straks niet meer of het echt of nep is.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
0 score
Mushkin
ik heb dezelfde met zwarte pcb: 3x2gb DDR3 PC12800 CL7 Extreme Performance Latency: 7-8-7-20 http://www.hardware.info/nl-NL/users...YJ1nk2yd/view/ Veel problemen, mijn UD5 zegt dat ik 6gb DDR3 heb met 1066mgz, bij manueel instelling in BIOS, zeggen ledjes op mobo dat ik DDR zware overklok doe, PC wilt niet starten!!!! Probleem met die Mushkin!!! Mijn bios versie is F4 Voltage niet verhoogt! Weet er iemand hier raad mee??? http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=177350 |
|
|
|
|
#13 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
Zet de snelheid en timings eens handmatig en zet het Voltage is op 1.65V, dan zal het geheid werken |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
dus je betaald voor het koffertje, gele lak en een beetje zwarte lak alwel bijna 40euro meer dan.. zo niet meer
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Maar zelf vind ik het inderdaad niet uitzien, dan had ik liever een geheugenkitje gezien met de kleur/vorm in de trand van de REXII, en zonder een belachelijk koffertje wat de prijs alleen maar verder doet opdrijven. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
Over de kleur van deze DDR3 geheugen bankjes kun je over twisten, maar het oneigenlijk gebruik van dit teken, wat voor radioactieve of ioniserende straling vind ik niet kunnen. Dat brengt alleen maar verwarring.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
ik vind het een beetje aanstelleritus dat je gaat lopen mokken over het teken. Het is puur voor de looks en het heeft opzich wel wat. Hoezo zou het verwarring opbrengen. Als het echt zo zou zijn dat pc's gevaarlijke straling uitzenden, dan waren ze allang verboden
|
|
|
|
|
#18 |
|
Member
|
0 score
Goede zet van Mushkin dit. In zo'n massale markt als de geheugenmarkt is het natuurlijk ideaal als je ook op iets anders kunt concurreren als prijs. Daar heb je onderscheidend vermogen van je producten voor nodig en daar voldoet zo'n heatspreader zeker aan, of je hem nu mooi vind of niet.
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Als ze er een sticker op plakken dat ze een kloksnelheid van, ik noem maar wat, 1800 MHz hebben i.p.v. de werkelijke 1600 Mhz zal iedereen moord en brand schreeuwen. Plak er dan een smiley op. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
En het feit dat jij er nu een kloksnelheid bijhaald is appels met peren vergelijken. De sticker voor de snelheid geeft namelijk een specificatie weer. Bij deze heatspreader is het gewoon een uiterlijk wat mooi wordt gemaakt... |
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik zelf zit al een ruime tijd te denken om een casemod te maken met dit teken erin als window, waarm zou dat dan opeens niet meer kunnen vind ik dan zo vreemd. Het is maar een tekentje op een computer onderdeeltje...
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
als ik ooit een case koop met een window plak ik een smiley op mijn geheugenbankjes. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|