|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Stille Kell Systems serverkast voor kantoren
Met de ComputerVault Mini brengt Kell Systems een serverkast op de markt voor kleine kantoren. Volgens het bedrijf is het met de geluidsdempende kast mogelijk om servers en netwerkhardware direct in de open kantoorruimte te plaatsen. Dit kan een goed ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuk, maar erg duur.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Grappig, ik zou bijna denken dat het een normaal kastje is.
Erg duur, maar wel mooi voor in een kantoor. |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Erg mooi, maar een dichte kast? Hoe zit het met de koeling/airflow. Een patchkast is speciaal voor servers en laat de lucht goed doorstromen. Dit volgens mij niet zodat de ventilatoren van de server(s) alleen maar harder gaan draaien om meer te koelen dus weer meer lawaai.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
@Hierboven,
Misschien is de achterkant wel open of zit daar een ventilator rooster ofzo. |
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
mooie rendering
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Deuren hangen niet hetzelfde in het filmpje.
(is vaak zo bij kasten). |
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Voor hele kleine kantoren waar alleen een file/printservertje staat, vind ik dit een heel mooi product. Echter maken ze op hun website de misrekening dat dit als vervanging kan dienen voor een serieuze server ruimte. Dat gaat naar mijn bescheiden mening niet op. Een server ruimte is meer dan alleen een ruimte waar je een paar servers neerzet. Het is ook een physiek gescheiden ruimte waar je niet zomaar in komt. Verder zijn er speciale blusinstallaties want je wilt niet zomaar een sprinkler installatie boven je server rack. Verder zijn er voorzieningen voor de stroomtoevoer en de cooling. Ik geloof best dat die kleine kast 800 Watt kan hebben en de grotere kasten nog meer, maar kan de aanwezige airco dat ook opvangen. In de meeste serverruimtes is op zijn minst een dubbel uitgevoerde airco aanwezig. In de meeste kantoorpanden is dat niet zo. Wat gebeurd er als het buiten 35 graden is en de airco uitvalt? Wat gebeurt er als de stroom uitvalt?
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
0 score
> Stroomverbruik van lege kast: 60 Watt totale stroom verbruikt door integraal ventilatorkoelsysteem van de kast
damn.. da's best veel voor een ventilator. (Ik neem aan dat de servers zelf ook nog het nodige aan ventilatoren heben draaien.) |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|