|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Antec lanceert opvolger NSK4480
Antec is de laatste tijd druk bezig met het lanceren van vernieuwende behuizingen, zoals de Antec Skeleton en de Antec P1000. Naast deze gewaagde ontwerpen past het bedrijf echter ook verscheidene bestaande behuizingen aan, waaronder de NSK4480 mini ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Jammer dat m`n antec kast wordt vervangen
Alleen de zijkant is anders zoals ik nu kan zien Maar goed, als de opvolger net zo goed is als m`n NSK4480 is het weer een prima kast voor een betaalbare prijs! |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
dus hij is kleiner, en meer gaten.
Hoe kan ie dan net zo zwaar zijn? |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Hij is stiller gemaakt, en dat kan heel goed betekenen dat ie daardoor zwaarder is geworden. Lijkt me weer een prima kast. Mijn versie 1 wil nog wel eens rammelen als de HD heel druk is, dus ik zou deze nieuwe graag uit willen proberen. Maar ik wacht toch nog maar even, de huidige is nog maar een paar maand oud
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Heerlijke kasten vind ik gewoon alleen de nieuwe versie vind ik niet mooi die zijkant.
En hun fout hebben ze nog niet rechtgezet in de 3480 en de 6580 zitten wel een frontaudio aansluiting en das wel handig voor een koptelefoon. Last edited by DragonWave; 30-01-2009 at 15:47. |
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Een vraag aan de eigenaren van deze kast (oude versie)
Kan de front usb & audio kabels los geplugt worden? |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
En nog steeds hebben ze de HDD koeling niet verbeterd...
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
de hd mount is erop verbeterd, maar koeling precies niet en die enorme roosters op de zijkant passen niet echt bij het concept van de case ...
antec hun strakke design is aan het wegebben zo te zien ... |
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Pa's office pc (p4, 6 jaar oud), is zo goed als kapot. Zijn opvolger wordt denk ik gebouwd in deze kast. De vorige scheen al heel redelijk te zijn, en als deze beter is, toppie!
|
|
|
|
|
#11 |
|
Junior Member
|
0 score
Heb al 3 basis-medium systemen gemaakt voor mensen met de voorganger van deze kast; zeer tevreden over
De voorganger vond ik wel net iets mooier dan deze, deze heeft iets te veel grills voor te dienen als basissysteem vind ik. |
|
|
|
|
#12 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik vond het mooie kasten, maar die extra gaten in het zijpaneel hadden ze weg mogen laten. Kwalitatief goede kasten met een degelijke voeding erin.
Maar voor die prijs kun je ook een CM Elite halen (die ik persoonlijk wat mooier vind) met een leuke voeding erbij. |
|
|
|
|
#14 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Ik heb de eerste NSK4xxx kast meermaals gebruikt om goedkope systemen te bouwen. In zijn prijsklasse is het een van de meest kwalitatieve kasten die er zijn. Maar zoals iedere kast heeft die ook minpunten: - je kan je hard snijden als je een optisch station aan het plaatsen bent. - geen 120mm intake mogelijk - frontpaneel is zodanig onefficiënt gebouwd dat het de intakefan verhindert om efficiënt te koelen. - de draagrail voor de psu is niet ontworpen voor psu's met 120mm fans (wordt wat belemmerd) - zijpanelen klepperen - tricoolfan is verre van stil en niet tempgestuurd - heeeeeel crappe behuizing. Een ATX-mobo eruit halen is een ramp. Mijn eerste indruk is dat er weinig van deze minpunten verbeterd zijn |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
Je bedoelt krappe behuizinge? Onder crap versta ik iets anders
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
Zeker mooie praktische kastjes zijn dit, ik heb zelf de NSK6500, die lijkt er erg op, maar dan wat groter en beter. Bijgeleverde voedingen zijn alleen niet erg geschikt voor gaming uiteraard.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
Een zuinig C2D systeempje met iets van een 9600GT draait er makkelijk op hoor
|
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
|
0 score
Jep, een systeempje als dat van Forum m8 trekt hooguit 250W en dat kan die voediing makkelijk aan.
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
on-topic ik persoonlijk koop dan wel liever een coolermaster elite 334 of iets dergelijke |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Senior Member
|
0 score
Dat dacht ik eerst ook, maar op de Antec site staat dit:
Quote: