|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
AMD Phenom II prijsdalingen
Afgelopen week was al te lezen dat Intel haar prijzen heeft verlaagd op een aantal processors die momenteel de concurrentiestrijd aan moeten gaan met AMD's nieuwste Phenom processors. Vandaar dat het dan ook geen verrassing is dat AMD nu in navolging ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Go! AMD zou ik zeggen!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
205 euro is echt geen geld voor zo'n mooie processor. Ik denk dat AMD weer goede zaken gaat doen. Het is dat ik nog geen upgrade nodig heb, want anders wist ik het wel
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Kijk, dat worden leuke prijzen
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Dat gaat de goede kant op. Ik hoop voor AMD dat ze wel winst blijven draaien op hun nieuwe processor. Maar goed, de tijd dat je voor 100euro een quad-core kan kopen komt steeds dichterbij.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Grrrr.......... hier word ik helemaal vrolijk van
ik hoop dat deze prijswijzigingen ook doorgevoerd zullen worden voor de AM3 versies kan nog leuk wat schelen op me dragonsysteempje goed bezig de laatste tijd die processorboeren ! ! de prijzen blijven dalen hier spinnen wij als consument wol bij ! ! |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Nog even en de 150 euro grens is er al.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
als je voor quad cores bedoelt is die er al geweest ... mijn Q6600 heb ik voor 135 gekocht
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
als je de Phenom II naar 4ghz wil tillen op lucht, kan je dan beter een 920 halen of 40euro meer uitgeven voor een 940? ik ga namelijk geen core i7 kopen, omdat dat simpelweg gewoon te duur is voor de dingen die ik nog wel wil halen
kan iemand mij even hiermee helpen? alvast bedankt. mvg, Sander.P |
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
leuk als je hem net gekocht heb
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
de prijzen zullen alleen nog maar dalen met deze concurrentie :] |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
http://gistron.nl/info/33270/info.html ? xD nog geen 100 euro maar dat komt toch dicht in de buurt :p. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
zozo, viel me gisteren ook al op hier in belgië bij tones, de (moet ff een goede afkorting vinden voor Phenom II) PII 920 aan een 190 euro en de 940BE aan 220 euro, toch al netjes
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Dit is goed nieuws. Nu hopen dat ze de prijzen van de AM3 ook wat lager zullen nemen dan dat ze van plan waren. Ik kan bekan ni wachten tot ze der zijn.
|
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
Natuurlijk is het altijd fijn om prijsdalingen te zien
|