|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
AMD lanceert 760G chipset
AMD heeft gisteren stilletjes een nieuwe chipset aan haar assortiment toegevoegd, namelijk de 760G. Deze chipset is het kleinere broertje van de 780G en moet in het middensegment zorgen voor een goede totaaloplossing met zijn geïntegreerde HD 30 ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat belooft een interessante chipset te worden. Zo'n bordje, een X2 nog wat erop en 2GB geheugen erbij en je hebt voor weinig geld een leuk pc'tje.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Non-actief
|
0 score
amd heeft zeker leuke budget setjes heb
mijn vader voor zij 50e ste een amd 5200.g2 =oc versie+2gb kingston en een 690v bordje gegeven als vervanging van een xp 1800 met een slappe videkaart en ben maar 120 euro kwijt voor een QUAD ben je al gauw 2a 3 keer zoveel kwijt dus amd is goed bezig kwa budget proccesors |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
intressant... voor eventueel een servertje ofzo.. als er een mini itx of m atx versie van verschijnt.. even afwachten
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
gaaf
ik heb momenteel de 690G van gigabyte & ik vind het een geweldige moederbord zonder extra features. Gaat lekker rap door de P.O.S.T heen en stoort mij nergens mee. Misschien dat ik deze 760G moederbord haal & van mijn 690G moederbord een servertje opzet. |
|
|
|
|
#6 |
|
Non-actief
|
0 score
de 690g zijn inderdaad nog goed en dan voor nog geen 40 euro
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Moet toch desnoods ook nog iets van een HD4650/HD4670 op te drukken en dat icm een energiezuinig X2....prima all-round bakje met toch nog de nodige punch als het nodig is. Ik zeg kom maar door. Zit al een tijdje te twijfelen over een 780G bordje met X2 CPU-tje, maar ik denk dat ik maar wacht op een mobo-tje met deze chipset. stuk goedkoper en voor wat ik er mee zou willen nog meer dan geschikt.
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|