|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Setto 1000 en 1020 van Gigabyte
Gigabyte heeft een nieuwe serie behuizingen geïntroduceerd. Met de producten uit deze Setto-serie richt Gigabyte zich op het mainstream segment. De aluminium behuizingen hebben een tweekleurig design, wat aangepast kan worden om te zorgen voor een un ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Best mooie behuizingen, die Setto 1000 in het zwart ziet er lekker strak uit. Leuk voor een office/internet PC ofzo, vooral als de prijs goed is. Misstaat in ieder geval niet op je bureau.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Gigabyte kasten zijn echt ontzettend mooi en super stevig en degelijk.
Weer goed werk! (zie mijn systeem voor ook een hele mooie kast van Gigabyte) |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
De Setto 1000 is al verkrijgbaar in Nederland, adviesprijs 55¤ (staat ook in de HWI prijsvergelijker), en de Setto 1020 zal 59¤ kosten.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Die 1000 in het zwart en die 1020 in het Zilver zien er goed uit. Mischien een kans geven voor een ander systeem.
Tevens zijn de prijzen ook zeer goed te noemen. Last edited by Poison Paradise; 19-01-2009 at 17:44. |
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Zit er inderdaad behoorlijk netjes uit. Alhoewel ik dacht dat qua front-aansluitingen tegenwoording FireWire plaats had gemaakt voor eSATA. Maar ik gebruik geen van beide dus dat maakt mij niet veel uit.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
alu kast voor de prijs van staal, lekker bezig!
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Het front is van aluminium gemaakt. De rest van de kast is SECC staal. Kijk maar in de Setto 1000 en Setto 1020 links.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
De Setto 1000 vind ik een beetje te normaal uitzien lijkt een beetje op de Acer systemen van een tijd terug De Setto 1020 en de anderen zien er wel erg mooi uit.
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|