|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Sharkoon lanceert stevige Furious behuizing
Na de lancering van de Desperado en de Venga behuizing komt Sharkoon nu met een nieuwe aanvulling op haar assortiment, namelijk de mid-ATX formaat Furious behuizing. De Furious is uitgevoerd in mat zwart en de behuizing is extra stevig door het gebru ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Zit die 1MM aluminium in het zijnpaneel e.d. verwerkt.
Overigens trekt die kast niet echt mijn aandacht, het design vind ik niet zo mooi maar dat is smaak natuurlijk. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
De kast heeft aan de voorkant en aan de zijkant een slot om te voorkomen dat er op een onoplettend moment hardware uit het systeem verdwijnt.
Waar is dit voor nodig? of wordt er op lan-party's hardware gestolen? |
|
|
|
|
#4 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
vb je bent vader en je zoon mag niet meer op de pc door zijn slecht punten haal je er iets uit of doe je voeding draad los en kost op slot.... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Nog een voorbeeld: kleine kindjes met grijpgrage handjes. Je wil niet weten wat die kleintjes open kunnen krijgen! Duimschroeven? Geen enkel probleem!
En ik kan me heel goed voorstellen dat er ook grijpgrage handjes zijn op lan-parties (type 50+ personen). En de verhalen die ik hoor van medestudenten zijn ook niet mals. Hele computers die verdwijnen zonder dat ze teruggevonden worden. Dus een slot ik echt zo gek nog niet... |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Vind het een beetje vergezocht ben ik blij dat ik geen slot op mijn pc heb. Maar idd op lanparty's word niet zoveel gestolen kwa hardware dacht ik eerder muizen koptelefoons en toestenborden.
Ontopic ik vind hem ook niet zo mooi vooral het front dat schuin afloopt. |
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
0 score
Citaat:
als er hele computers verdwijnen heb je toch niets aan een slot? xD |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
lelijke kast vind ik, heb liever een rebel9 dan of een CM690
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
@masterslurper
Daar heb je gelijk in |
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Het kan ook goed zijn dat deze kast bijvoorbeeld gebruikt wordt in openbare gebouwen, je zult je verbazen over hoe vaak daar wel niet hardware gejat wordt...
Verder vind ik het design nog wel aardig, maar niet een prijskaartje van 80 euro waardig. |
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
De specs zijn op zich allemaal wel ok...
maar mij kan de kast ook niet bekoren! Vind het slot-idee nog niet eens zo'n slecht plan! |
|
|
|
|
#12 |
|
Non-actief
|
0 score
van die slot zie je toch niet zo veel en is toch altijd handig
oke een coolemaster is wel veel mooi maar ook 2x zo duur |
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
goede zaak die 8 insteekkaart sleuven aan de achterkant
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|