|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Scythe kondigt Bay Rafter 3.5 aan
Met de aankondiging van de Scythe Bay Rafter 3.5 komt het bedrijf met een vernuftig stukje plastic op de markt waarmee een 3,5-inch harde schijf gemonteerd kan worden in de ruimte voor een 5,25-inch station. Eventueel kan de gebruiker ervoor kiezen o ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
handig voor weinig geld!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
maar wel heel erg onnodig
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
onnodig? hoe gang je anders nog een extra hardeschijf in een kleine kast?
En je kan ze dan nog eens extra koelen ook ? |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Ja, als je 3.5 bays vol zitten is dit erg makkelijk om wat bij te hangen in je 5.25 bays. De fan die je eraan kan hangen is niet gelijk noodzakelijk, maar leuk dat ze de optie hebben aangehouden!
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
ge-wel-dig, dit had ik nu net nodig! hoop dat ze snel 'om de hoek' verkrijgbaar zijn.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
je kan ook een andere hd bracket halen
die nemen 3 5.25" bay's in beslag + daar kan je ook nog een fan voor plaatsen vind dat iets een mooiere oplossing dan dit maar goed dit kost ook niet veel en kan een goedkope oplossing zijn alleen wil je toch een fan erop plaatsen ben je alweer 2 bay's kwijt dus naar mijn mening kan je dan net zo goed voor iets meer geld zo'n bracket van 3 schijven pakken |
|
|
|
|
#8 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Last edited by Djingo; 16-01-2009 at 10:14. |
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Zeker handig!
Enne, Djingo, heb je de prijzen ook gezien van die dingen waar jij naar linkt? |
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Kan me wel voorstellen dat het niet super stevig vast zet met als gevolg dat er wat geluidsproductie kan zijn of zeg ik nu iets heel doms?
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
@ Voxyn,
Je kan de Rafter (wat een naam he) gewoon vastmaken als een normale DVD Drive. Denk dat de geluids productie wel mee zal vallen. |
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Mwah, op de foto zit de HDD volgens mij met 6 schroeven vast aan de bracket en de bracket zelf schroef je weer vast aan de 5.25 bay in de behuizing, dus vast zit ie wel denk ik... En als je wil kan je er altijd zelf nog een een rubber ringetje ofzo tussen plaaten tegen fibraties.
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
Goedkoop
& Werkt goed wat willen we nog meer |
|
|
|
|
#16 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Maar goed, als je toch maar 1 of 2 schijven hebt is dit toch ook wel handig, vind ik. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Member
|
0 score
Leuk idee maar de uitwerking..... -1
die fan gaat alleen maar herrie maken want het grootste deel van de lucht die die richting de HDD werkt komt net zo hard weer terug omdat het amper ergens heen kan. Tevens heb een HDD helemaal geen koeling nodig tenzij die helemaal ingesloten zit. Daarnaast zijn er genoeg andere manieren om een 3.5" schijf in een 5,25" bay te proppen. |
|
|
|
|
#18 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Ging even om het idee. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Senior Member
|
0 score
Ben zelf een groot voorstander van de volgende vernuftigheid, met hetzelfde doeleinde:
![]() Kost ook geen drol! |
|
|
|
|
#20 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat is toevallig, er kan een fan op... NAH, helemaal toevallig, die verkoopt scythe ook!!
Ik zou ook voor die Nexus oplossing gaan. |
|
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
|
0 score
Zeker een handig en goedkoop product,al heb ik zelf al 2 setjes van de hierboven afgebeelde nexus.
Vondt zelf de nexus toen wel erg aantrekkelijk,met die extra koellichamen en rubber ophanging. Zie nu net dat de nexus disktwin in de aanbieding is bij http://www.salland.eu/?redirect=@L3B...0yMzAwYS5odG1s voor maar 3,95,das nog 1 euro goedkoper toen ik ze daar kocht samen met een HDD kreeg je toen 5 euro korting. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|