|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Opvolger DisplayPort ondersteunt HD 3D
De Video Electronics Standards Association (VESA) heeft tijdens de CES vorige week een aantal details met betrekking tot de opvolger van de huidige DisplayPort 1.1a interface vrijgegeven. De nieuwe versie van de interface, die het levenslicht zal zie ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Leuk ding, ik hoop dat de DisplayPort toch dé standaard wordt voor computer schermen.
3D ondersteuning erbij vindt ik een leuke feature. |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Nu nog HD 3D content.
Bestaat dat eigenlijk al HD 3D ? |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Hopelijk is dit een aansluiting die past op apple en windows PC's
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
De nieuwste "Apples" hebben een display poort aansluiting dus die zullen tzt ook wel overstappen op deze versie.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hardware.Info Editor
|
Apple heeft inderdaad al een mini DisplayPort connector bij bepaalde modellen. Op dit moment is het nog onduidelijk of deze ook de features van de nieuwe 1.2 versie zullen gaan ondersteunen, maar de tijd zal het leren ...
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Dat aansturen van meerdere display's op zo'n aansluiting, wilt dat dan zeggen dat de 2de (3de en 4de) monitor wordt aangesloten op de vorige monitor, of moet je dan een soort "kabelsplitter" gebruiken.
In't eerste geval zou dan de monitor met displayport moeten uitgerust zijn met een "ingangs" aansluiting en een "uitgangs" aansluiting, in het tweede geval zou dat dan niet zijn? Of werkt dat misschien nog anders? |
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
als de videokaart branches nou ook eens meer displayport modellen gaan uitbrengen kan het misschien nog een intressant worden, voor nu hou ik het bij HDMI > DVI en voor overig gewoon componenten.
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|