|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Sony VAIO P reeks officieel voorgesteld
Ongeveer twee weken geleden kwamen de eerste details met betrekking tot Sony's VAIO P netbookreeks al boven water. Onlangs liet het bedrijf een persbericht uitgaan waarin men deze nieuwe serie officieel voorstelde aan het publiek. Naast de eerder ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Ideaal voor aan boord van een vliegtuig waar een hoog scherm vaak niet goed open kan als de stoelruimte beperkt is. Ook slim om zo'n breed scherm toe te passen. Mogen er uiteraard wel een leesbril bijleveren
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
dat hele goedkope, bij kleine laptops, is der wel een beetje af he..
super mooi ding! Altijd al fan van vaio's geweest |
|
|
|
|
#4 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Dat is nou typisch Sony, zij zijn gewoon een stuk duurder helaas....ze maken namelijk ook erg mooie apparaten |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Als ik geld teveel had dan zou ik hem zo kopen, helaas heb ik dat niet.
Maar dit is zeker de mooiste netbook tot op heden. |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
oei oei wat een mooie dingetjes, persoonlijk vind ik Sony wbt design echt de nr 1 en dat bewijzen ze hiermee weer eens.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Ik vind het er raar uitziet, zo'n klein scherm, heeeel breed, dan heel veel pixels (?). Dan is alles toch super klein op zo'n scherm? Heb je zoomfunctie, maar dan heb je niks meer aan het meer aantal pixels
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
mooi concept. ben erg benieuwd hoe dat werken is op zo'n klein scherm met zo'n resolutie..
edit: aan bovenstaande wie dit aangaat: ik weet niet of dat je deze 'netbook' wel helemaal mag vergelijken met die andere van asus & acer enz. al dan niet omdat sony zich op een heel andere doelgroep richt. Last edited by The_Breaker; 15-01-2009 at 16:02. |
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
Prachtig ding. Ik wil hem zeker uitproberen om te bezien of mijn Psions nu eindelijk met pensioen kunnen.
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|