|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Innovatieve 3D-technologie bij Thrustmaster
De T.16000M is de nieuwe joystick van Thrustmaster. Volgens de fabrikant is deze joystick in staat om te werken met een chirurgische nauwkeurigheid. Dit is mogelijk dankzij een nieuwe technologie gebaseerd op magnetische sensoren. Deze nieuwe technol ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
weer een geniaal product van Thrustmaster, die mannen leveren echt goede kwaliteit. heel tevreden over men flightstickX, gewoon plug and play in bv FSX.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Ziet er allemaal zeer gelikt uit. Nu nog maar eens wachten op wat gebruikers reviews. Ben tot nu toe zeer tevreden met Logitech Extreme 3D pro stick.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Erg mooi product, alleen ik zou niet weten wat je als gamer hebt aan zo'n supernauwkeurige joystick. Mijn Logitech Extreme 3D Pro doet het ook uitstekend.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Ziet er mooi uit, maar ik zweer toch bij Saitek voor joysticks die gebruikt worden bij fligtsim en x-plane
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Benieuwt naar de reviews..
Zoek namelijk nog een goede joystick om af en toe ook nog eens Helicopter te vliegen..Gaat zo moeilijk met een yoke. Ziet er iig goed uit!! |
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Om de prijs hoef je het zeker niet te laten
Ben overigens erg benieuwd naar gebruikersreviews |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Wat mijn visie betreft omtrent joysticks blijft Saitek de betere keuze. Los van dat ben ik er me van bewust dat je eigenlijk niets slecht meer kan kopen op dat vlak.
Greetz Tylio |
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Saitek ook hier voor flightsims, een Cyborg Evo Force omdat ik toch echt Force Feedback moet hebben en dat gewoon de beste Force Feedback stick is (vreemd genoeg staan alleen de Wireless and Normale versies hier op de site) en meer als nauwkeurig genoeg voor welke flightsim dan ook.
Last edited by WhiteSnake; 13-01-2009 at 17:17. |
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
0 score
Wat mij betreft, is Thrustmaster nog steeds de beste in joysticks. Met de Hotas Cougar als voorbeeld, weet iedere flighsims gamer wel wat ik bedoel. Zelf gebruik ik de flight stick voor Warhawk op PS3.
Ben zeer benieuwd naar deze nieuwe technologie en wat verbetert op vlak van simulatie gevoel. |
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Ziet er goed uit, heb ook een externe review gezien op youtube, en t schijnt toch een solide ding te zijn. Ik vraag me alleen af, even los van de nieuwe precisie technologie, wat het verschil is tussen deze stick, en wat ze op de T.Flight Hotas X hebben gezet.
Persoonlijk vind ik de T.Flight Hotas X erg HOT omdat je met F-16's toch wel erg |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|