|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Lian Li PC-A03 behuizing
Eerder deze week waren er al meer berichten over nieuwe behuizingen van Lian Li. Wederom heeft de fabrikant een nieuwe behuizing aangekondigd en ditmaal betreft het een kleine behuizing geschikt voor micro-ATX en mini-ITX moederborden van 170 x 170 m ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
ik vind de kasten van lian li lelijker worden
de prijs is wel redelijk goedkoop voor een lian li case |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Ik vind hem juist wel mooi!
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Al die kasten zijn even lelijk en eenheidsworst. Als er dan een wat mooiere kast uitkomt dan is die weer of te extreem zoals de antec skeleton of ronduit lelijk zoals die dubai lian li kast.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik vind het zwart gebrushde aluminium erg mooi, maar daar houd het dan ook bij op. Voor die prijs zou ik liever een Antec P180 Mini kopen.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Non-actief
|
0 score
Zijn grotere broer de pc-7f kost rond de 100 euro op dit moment, dus 80 euro zou een leuk prijsje zijn voor dit stukje handvervaardigde kwaliteit!
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Ziet er heel mooi uit!
Altijd fan geweest van brushed aluminium. |
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Ze wijken te veel af van hun originele doelstellingen, mooi simpele kasten met een classy look. Tegenwoordig gaat het steeds meer naar de "gamers" kant, snap niet waarom ze het zo noemen want niet elke gamer wil een kermis op of naast z'n bureau hebben staan. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
geduchte concurrent p180 mini? dit vraagt wat mij betreft om een test.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Junior Member
|
0 score
de kast is 18,8mm breed? damn, die kan je tussen je boeken op het boekenrek zetten ^^
wel een mooie kast, maar dat zijn we gewoon van LianLi |
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Idd Breydel, welke CPU koeler gaat daar oppassen
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuke kast, zelf heb ik nog een Lian Li PC-G50B (210x381x490mm) staan, daar past gewoon een full ATX in. Je moet alleen opletten wat voor CPU-koeler je gebruikt
Van mij hoeven die blauw verlichte fans niet zo nodig, maar goed die zijn eenvoudig te vervangen door fans van Scythe, Noctua of een van de andere stille merken. |
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Die grote gaten onderin het front laten het net lijken alsof ze op het laatst nog even hebben besloten dat er nog wat koeling bijgeplaatst moet worden. Ik vind het geen mooi front op deze manier.
En zoals Cyanid ook al zegt, die ledjes slaan weer nergens op. het is inderdaad simpel op te lossen door een andere fan maar ik zie zelf graag behuizingen komen zonder kermis-attributen. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|