|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nieuwe behuizingen van Lian Li
Lian Li komt met een tweetal nieuwe behuizingen op de markt. De PC-B70 en PC-B71 zijn gemaakt van aluminium en bieden ruimte aan zeven harde schijven. De Lian Li PC-B70 behuizing De behuizingen zijn 220 x 595 x 590 mm groot en voorzien ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Simpel, strak, helemaal mijn ding.
Deze kastjes zullen echter wel aardig aan de prijs zijn vrees ik... |
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat denk ik ook, wel jammer die hoge prijs, want ze zijn erg mooi. We zijn ook niet anders gewend van Lian Li, strak, mooi en zeer degelijk.
Last edited by Rick E.; 06-01-2009 at 08:32. |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Voor kwaliteit betaal je nu eenmaal...
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Weer een kast m klaar op te komen
de gasten van lian-li weten duidelijk wat er in een kast moet. die kennen geen budget ^^ |
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
hehe heb net een pc 7-f gekocht om te modden.
vind die mooier dan deze. maar deze is wel weer groter. misschien wat leuks voor mijn volgende pc maar 350 wil ik er nog niet aan uit geven. |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Mooie kasten, maar toch vind ik aluminium er altijd minder stevig en een eigenlijk nogal goedkoper uitzien dan gewoon staal. Het is wel lichter, maar zelf ga ik liever voor "echte" stevigheid.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
Heb zojuist a-71b besteld, maar ik ga hem maar snel annuleren. Enig idee wanneer deze leverbaar wordt en wat hij gaat kosten ?
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
Lian Li PC-B70 - USD299.99+VAT Lian Li PC-B71 - USD350+VAT Deze prijzen zijn in Amerikaanse Dollars en excl. BTW. De Nederlandse/Europese prijs is nog niet bekend, maar duidelijk is wel dat de behuizingen niet goedkoop zijn. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
Vind de A70 mooier dan deze nieuwe B70, alleen al die blauwe leds.....
Verder hebben beide kasten plaats voor 11 3,5inch harde schijven, ipv 7 ( er kunnen er nog 4 extra geplaatst worden bovenaan ) |
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
0 score
Overigens kan de gebruiker kiezen voor een ATX en mATX moederbord
vaag dat er niks staat over E-atx want volgens lian li gaan die ook echt passen |
|
|
|
|
#13 |
|
Hardware.Info Editor
|
Aangepast!
|
|
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
0 score
Je was er snel bij
Maar nu ik de PC-B71 zie slaat bij mij de twijfel weer toe ik wou eigenlijk de PC-A7110 of -A7010 ,maar nu heeft de PC-B71 een hole in de tray voor cpu cooler !! Eigenlijk het enige wat nog miste bij lian li |
|
|
|
|
#15 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Even wat ik de voor- en nadelen van deze kasten vind: Voordelen: -Heel veel plaats voor vele schijven -Zowel ATX als mATX -een uitsparing voor een bracket van de cpu koeler -zo te zien veel koeling -geluidsisolatie -En natuurlijk het o zo schitterende, van geborsteld aluminium uiterlijk nadelen: -prijs -De kasten is eigenlijk té mooi om iets in een 5,25 of 3,5'' bay te zetten. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
Lian Li heeft zoveel kasten, er is er vast wel een die je ook wel mooi vindt en die wel een deurtje heeft. Denk nou niet meteen: "Oh nee, een deurtje!!!" want een Lian-Li deurtje is ongeveer zo stevig als de gemiddelde kluisdeur en zal dus niet á la Antec Sonata na twee weken afbreken, niet meer willen sluiten of andere ongein vertonen.
![]() En dit is toch prachtig? Enneh, mocht je echt niet van deurtje houden dan heeft Lian-Li altijd nog de o zo mooie doch tevens o zo kostbare CD/DVD-drive frontjes. |
|
|
|
|
#17 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
dat zijn de prijzen die ik dus ook al aangaf..... De vat is te verwaarlozen en de prijzen in europa voor Lian Li is altijd al aan de gortige kant geweest. heb er zelf al verscheidene gehad. mooie kasten dat dan weer wel. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Member
|
0 score
Sinds gisteren hier een PC-A7110B staan, blijft toch 1 van de mooiste van Lian-Li.
Last edited by MadButcher; 06-01-2009 at 17:49. |
|
|
|
|
#19 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Er zijn namelijk ook prima kasten van zeer goede kwaliteit voor veel minder geld. Hoe dan ook, een zeer mooie behuizing is het wel zeker! Alleen waarom blijven fabrikanten overal ledjes instoppen. Als ik een kermis van me pc wil maken doe ik dat zelf wel, dat hoeft de case fabrikant niet te doen voor me. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Non-actief
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Junior Member
|
0 score
PC V2110B = de mooiste...........
|
|
|
|
|
#22 |
|
Senior Member
|
0 score
Mooie kasten weer... zou zelf voor de B70 gaan.. die Sata/Raid handel hoeft voor mij niet.. zeker niet als er SSD's in komen en ik makkelijk wat van die rekken kan verwijderen...
Ik loop al een tijdje te twijfelen of ik mijn V2000 weg doe of niet.. als ik het doe moet dit toch wel de vervanger worden... |
|
|
|
|
#23 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik kwam net dit monster tegen het lijf.. de PC888 die tijdens het CES wordt geintroduceerd..
|
|
|
|
|
#24 |
|
Senior Member
|
0 score
Ai, sorry nightcrawler, maar ik vind em op zijn zachts gezegd niet bepaald mooi.
Maar aan de andere kant: je hebt wel iets wat de rest niet heeft. En verder doet ie me denken aan die wolkenkrabber in dubai. |
|
|
|
|
#25 |
|
Senior Member
|
0 score
Vandaar ook de term "monster"
|
|