|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Ook ASUS toont AM3 moederborden
Na afbeeldingen van de AM3 moederborden van ECS en ASRock verschijnen nu ook afbeeldingen van de eerste AM3 moederborden van ASUS. Mogelijk presenteert ASUS de nieuwe moederborden binnenkort op CES 2009 in januari, in ieder geval worden beide moederb ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Heel goed mogelijk dat Asus later dit voorjaar DDR3 gaat introduceren.
Het zou best eens kunnen dat die dan als ROG modellen komen voor de overclockers en gamers. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
zien er vrij propere bordjes uit, alleen die M4N78 Pro is een beetje karig omdat er geen heatsinkje op de vrm's zitten, die luxueuzere versie is wel zeer goed, en een van de betere AMD bordjes die ik gezien heb sinds lang, en daar moet imho wel een DDR3 versie van komen, zou de performance van de Phenom II nog wel wat kunnen opkrikken, wat dan de vergelijking met core i7 reëler maakt omdat core i7 sowieso DDR3 heeft ...
maar soit, over het algemeen wel mooie plankjes en de prijs zal wel meezitten, zoals bij AMD bordjes altijd is |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Ik vind het toch jammer dat ASUS niet direct voor DDR3 geheugensloten heeft gekozen. ASUS had voor de 780G voor DDR2 kunnen kiezen en voor de Deluxe versie 790GX DDR3
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
nou reken dr maar op dat bij de introductie van het AM3 platform Asus niet achterblijft en ook gelijk met DDR3 bordjes komt..
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Is het niet mogeljk om twee sloten voor ddr2 te plaatsen en drie voor ddr3 op toekomstioge borden. zo wordt het later upgrqaden nog aantrekkelijker gemaakt. Zeker voor dat budget bord.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Zal DDR2 een negatieve invloed hebben op de prestaties ?
In ieder geval lijkt het voor mij niet zo goed. Ik hoop met AM3 een systeem te kopen, waarmee ik na twee/drie jaar weer een nieuwe cpu kan gebruiken. Als AMD plots besluit DDR2 niet meer te ondersteunen, dan kan ik niet meer upgraden. Daar vrees ik een beetje voor. |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Erg raar dat asus deze borden op de markt brengt met ddr2 geheugensloten. ddr3 is met de huidige 790FX + SB750 bij mijn weten het enige echte voordeel die het AM3 socket brengt en dan zitten er ddr2 sloten op.
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|