|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Radiator kit voor Lian Li kasten
Kastenbouwer Lian Li heeft twee nieuwe radiator kits gelanceerd voor haar PC-A70 en PC-A7010 behuizingen. De kits bestaan uit een koperen radiator die tegen het bovenpaneel van de kast geschroefd zijn. In het paneel zijn uitsparingen gemaakt op de pl ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Deze toppanels bestonden al enige tijd, wel mooi om te zien dat Lian Li ook een uitstapje maakt met dit soort toepassingen.
Al hoop ik niet dat ze een nieuwe trend willen zetten met allerlei modding/extreme toepassingen. Denk Ferrari met neon kit en spinner niveau, lekker zo blijven als het is perfect Edit: prop het anders onder dat nieuwe merk LanCool |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Ziet eruit als een black ice stealth radje, die zijn prima
Samen met afwerking van lian li top! |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
kijk dat is nu een goed ondernemen. Niet alleen de markt van fan koeling blijven benaderen met enkel 2 tot 4 waterkoeling gaten achter in je case maar nu dan ook een aantal kits van de fabrikant zelf. Zeer netjes
|
|
|
|
|
#5 |
|
Non-actief
|
0 score
Sinds een maand bouwen wij onze high end systemen in Lian-Li, ik vind het echt een vet merk, je krijgt bij iedere behuizing een folder met te bestellen extra`s, ik vind het een TOP merk! Deze radiator is ook weer echt super bedacht! Go Lian-Li
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|