|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
ASUS Eee PC 1002HA netbook nu verkrijgbaar
Iets meer dan een week geleden schreven we al over de komst van een nieuwe netbook van ASUS, namelijk de Eee PC 1002HA. Deze nieuwe netbook is dunner dan zijn voorganger en heeft ook een luxere uitstraling gekregen. Inmiddels heeft ASUS het nieuwe li ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Dus als ik het goed lees, is enkel de behuizing anders dan de 90% andere netbooks? Want voor de rest lees ik niets nieuws onder de zon en ken ik de specs al uit mijn hoofd van 90% van alle netbooks, want die zijn quasi allemaal gelijk.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Master of Modding
|
0 score
Correct, en miss een grotere batterij.
Wil niet zeggen dat dit een erg mooie netbook is in tgen stelling tot veel anderen, zou mijn acer aspire one zo ruilen voor deze versie. |
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
ze willen stilletjes de weg op gaan om ze even groot te maken en voor dezelfde prijs te verkopen als de conventionele notebooks, dan mogen de specs wel wat beter worden dunkt me. voor +- 400 -500 euro heb je ook amd notebooks die toch een stukje sneller zijn dan deze.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
De grootste en mooiste verandering is natuurlijk de led verlichting.
Dit kan voor enorme besparingen zorgen voor de werktijd van de accu. En de netbook is daardoor al dunner geworden, ik vind dat wel een mooie vooruitgang. En dan heb ik het niet eens over dat LED verlichting mooier beeld geeft. |
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Ja, de scheidingslijn tussen goedkope notebook en duurdere netbook wordt toch almaar kleiner. Ik denk dan ook dat het niet meer lang zal duren alvorens die helemaal zal vervagen.
Ik hoop trouwens ook nog dat die 10 GB online storage sneller te bereiken valt dan de Asus website zelf, want dat is vaak een kleine ramp. |
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Zoals je al aangeeft met Netbook en Notebook, het zijn 2 totaal verschillende dingen.
Dus telkens de opmerking dat je ook al een notebook hebt die veel sneller is voor 400 a 500 euro is onzin. Je gebruikt een Netbook doorgaans met een totaal andere insteek dan een notebook. En dus bied een netbook vaak genoeg meerwaarde om de prijs en de lagere snelheid te rechtvaardigen. |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
En zo betaal je, zoals ik al voorspeld had, alweer bijna 500 ballen voor deze netbooks ... Ik zeg niet dat ik deze netbook niet mooi vindt, integendeel; ik vindt hem er mooi uitzien en de prestaties mogen er ook best zijn als je hem gebruik waarvoor hij bedoeld is (mail checken en snel wat opzoeken op het web). Maar toch vindt ik de prijs al veel te dicht bij die van de normale 'notebooks' komen, aangezien je voor prijzen vanaf 500euro al een dual-core laptop hebt met 2gb geheugen. Hoop dat asus dit ook inziet en snel met prijsverlagingen komt. Want dit blijven leuke apparaatjes om overal met je mee te nemen.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
De echte leuke meeneembare apparaatjes met dezelfde afmetingen kosten toch echt wel iets meer dan 500 ballen.
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|