|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
LGA1366 socket adapter van Scythe
Scythe lanceert twee mounting kit converters die alle bestaande LGA775 CPU koelers van Scythe geschikt maken voor de Core i7 LGA1366 socket. Eerder lanceerden onder andere Cooler Master, Thermalright en Noctua al gelijkwaardige producten. De Scythe S ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
ik heb nooit van push-pins gehouden, ik krijg er gewoon rillingen van als ik ernaar kijk
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Doen ze er ook pleisters bij?
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
ok, handig dat ik dan gewoon een scythe mugen kan gaan halen samen met dit geval voor ongeveer 39euro inplaats van de thermalright 120 extreme voor 59
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
maarja ze hebben er wel een gemaakt voor 1366 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
@m0wtJ
Ik begrijp je reactie in dezen en op dit bericht volkomen |
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
@samv10
de Scythe CPU Cooler Stabilizer 775 bedoel je? Die heb ik vanmiddag geinstalleerd in een bestaand systeem. En ik zeg je, hij is het extra werk meer dan waard. Hij zit 10x zo stevig vast en de temperaturen zijn beter. |
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Een vriend van me heeft ook zo'n mooie Mugen met pushpins. Als je de koeler (die normaal een beetje naar beneden hangt) omhoog hield en op het moederbord drukte zag je de temperaturen prompt met 5 graden zakken
Die Mugen is een goede koeler, maar als de mounting zo crap is, is hij alsnog weinig waard. Gelukkig maar dat ie goedkoop is. Thermalright For The Win!
|
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
Thermalright For The Win! ---> die bevestiging van een true is ook niet zo echt goed
bij skt 775 kan je de koeler nog een beetje verschuiven en bij am2+ zou je de koeler 90gr moeten kunnen draaien voor de airflow vind ik. MAAR het is stukken betern dan die vervelende brrrrrr pushpins. |
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
Wat ben ik toch blij met mijn 1366 systeempje van NOCTUA
was een fluitje van 'n cent |
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
eumz word nu dus ook de Scythe OROCHI met pushpintjes vast gezet ?
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Net als hier boven gezegd wordt: Waarom push pins inderdaad.
Ik zie dat ze de koeler onder een Intel moederbord gemonteerd is. (Intel borden hebben in het algemeen weinig koelblokken) Als je dit doet onder een Asus, Gigabyte of MSI denk ik dat je meer schade brengt dan het monteren van de koelers. Komt liever met een backplate en wat schroefjes. |
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
Ehh, omdat de oppervlakte van een Mugen groter is dan de oppervlakte van de socketholes? Dus je krijgt daar geen schroevendraaier in/bij/tussen.
Ik vind pushpins ook een belachelijk slecht systeem icm een grote koeler zoals de Mugen. Gegarandeerd bloeden. Er moet echt gezocht worden naar iets anders. Had een ander merk niet iets van schroefjes, en een bijgeleverd sleuteltje. Maar dat is ook weer lastig qua ruimte trouwens. Geheugen, voeding, achterkant van kast. Pff.. TRUE120 |
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
@Instant Noodles:
Kijk eens naar de Scythe CPU Cooler Stabilizer 775, die werkt ook met de mugen(hij hangt hier naast me) en gebruikt wel degelijk schroeven. Dit zijn echter duimschroeven, dus geen schroevendraaier nodig! Wel wat geklooi om je vingers erbij te krijgen, maar dat is het zeker waard. |
|
|
|
|
#17 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Junior Member
|
0 score
Binnen enkele dagen in de winkels verschijnen.
Welke??????? In nog geen enkele webshop te vinden |
|
|
|
|
#19 |
|
Senior Member
|
0 score
|
|
|
|
|
#20 |
|
Junior Member
|
0 score
Dit is voor de 775 socket, niet voor de 1366
|
|
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
|
0 score
Oh je had het daarover, sorry daar kan ik je niet bij helpen.
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|