|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
"Computex 2009 wordt groter dan ooit"
De laatste tijd gaan er steeds meer geruchten dat er dankzij de kredietcrisis veel minder bedrijven dan dit jaar hun opwachting zullen maken tijdens de 2009 editie van de CeBIT beurs in Hannover. De organisatie van de Taiwanese tegenhanger Compute ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik kan maar 1 ding zeggen : Klinkt goed!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Heb er zin in hopelijk kan ik deze keer wel gaan
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Naar Taiwan?
Ik had niet verwacht dat de beurs nog groter zou worden dan voorgaande jaren, maar ik begrijp sowieso niet zoveel van die kredietcrisis, althans, de impact daarvan. Overal hoor je dat het ineens slechter gaat maar de Computex wordt alleen maar groter |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Ik zou er wel heen willen gaan maar het lijkt zo duur.
Wat zou het kosten om naar daar te gaan en de beurs te bezichtigen? |
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
ik stel voor aan hardware.info ff een privejet in te huren met plaatsen voor een 50 tal mensen en dan een wedstrijd te placeren wie er mee mag!
nee, seriues. ik zou er zeer graag eens naartoe gaan. vorig jaar met het bedrijf naar cebit geweest maar da kun je op 1 dag echt ni aflopen dus zoog een beetje |
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Departure: June 1 2009
Return: June 7 2009 A'dam - Taipei Singapore Airlines: Flexi: Economy class TOTAL PRICE EUR 1,681.00 Fare for 1 Adult: EUR 1,304.00 Taxes & Surcharges: EUR 377.00 Total Fare: EUR 1,681.00 Flexi Saver: Economy class TOTAL PRICE EUR 1,362.00 Fare for 1 Adult: EUR 985.00 Taxes & Surcharges: EUR 377.00 Total Fare: EUR 1,362.00 KLM: Economy class Ticketprijs inclusief belasting(en) en toeslagen EUR 1397 Ticketprijs inclusief belasting(en),toeslagen en reserveringskosten EUR 1407 Dan nog onderdak eten en beurstickets: reken 1750-2250 euro Last edited by D-KOI; 13-12-2008 at 19:19. |
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
veel te veel dus ^^
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Die prijzen zijn nogal hoog ja
De keuze is simpel, of een stevig game computertje, of een retourtje TaiPei Lijkt me overigens wel mooi om er heen te gaan. De HME is er niks bij qua grootte |
|
|
|
|
#11 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
En vaak is china airlines de goedkoopste qua vluchten, middenklasse hotel met onbijt ca 50 euro. Mocht je naar de nachtmarkt of IT markten gaan, neem dan wat extra geld mee, en een extra grote koffer |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik weet niet of HWI mag filmen daar, maar een rondleiding uitgezonden op HWI TV zou wel leuk zijn dan.
Last edited by amiguito; 14-12-2008 at 00:17. |
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
ik wil daar echt een keer heen
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat ziet er inderdaad indrukwekkend uit. Het mooie voor de mensen die een vliegticket te duur is, is elk jaar weer het prachtige fotoverslag.
Ik hoop dat HME volgend jaar qua type stands ook een stuk meer richting Computex gaat. |
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
Ralf je gaat toch zeker niet suggeren dat jij een HWI groep gaat samenstellen die daar naar toe gaan?
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
Idee voor een nieuwe HWI meeting?
|