|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Geef hier je mening over het volgende Magazine: Hardware.Info Magazine #6/2008
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Nr 6 is mooi op tijd dit jaar, stukken beter dan vorige jaren. Klasse!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Hey, ook met CPU/GPU schaling test. Loop ik al een tijd om te vragen (lees: zeuren)
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Het ziet er weer een razend interessant blad uit... ik kan niet wachten tot ik hem in mijn handen heb... Stuk voor stuk testen waar ik naar uitkijk.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
En nu maar afwachten, of mijn aankopen van de fan controllers van Zalman en de mooie led-fans het kopen waard waren.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
nice
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Krijgen abonnees een toegstuurd op 19 december?(Als ie in de winkel ligt)
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Ja interresante punten.
Ci7 GPU schaling test. Aangezien ik denk aan GT200 55nm in SLI. De invloed van HT op het geheel. Ook op zoek naar 'n X58 Tri board met 48 lanes dmv nF200 chipset. IGP Hybride CF/SLI het uitschakelen van de Gkaarten spreekt mij wel aan. Maar X58 heeft zoiests nog niet. Vraag me af hoe de IPC verhoud tussen 'n QuadC2D coretje tot single tread van Ci7 A3+ printers. Heb je eens een keer wat aan al die megapixels. Ook benieuwed naar stroom meters, meer door mijn MTS electronica. Welke Ultra Mini SD HC Spec 4/6 voor mijn SE X1 mobieltje. 16GB En DX11 Compute shader HSML de tegen hanger van OpenCL. Veel interresant in. Hopelijk gaan ze er diep op in. |
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Ik hoop dat er ook Antec fans worden getest
De standaard 120mm fan die in m`n NSK4000 zat is heerlijk stil en heb ik nu op m`n cpu koeler gemonteerd. heb verder behalve de hdd geen draaiende onderdelen in m`n pc (voedingsfan draait ook 0 RPM) |
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Ik ga hem cker weer halen
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
0 score
Wordt hij de 19e ook evrstuurt naar abbonees, of zal hij de 18e als de Sandd langskomt er al zijn. Ik ga namelijk de 20ste op vakantie en zou hem graag meenemen.
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hardware.Info Editor
|
Afhankelijk van de regio waar je woont bezorgt Sandd altijd op donderdag op of dinsdag. Helaas kunnen we daar verder geen invloed op uitoefenen. Als abonnee krijg je hem dus of op de 18de, of als je in een 'slechte Sandd regio' woont op de 23ste.
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Senior Member
|
0 score
@Koen: Wat is er gebeurd met het systeem dat de abbonee's hem een dag eerder kregen dan dat hij in de winkel lag?
Quote:
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Dreigen om naar de concurent te gaan. Wedden dat het dan opeens wel kan ? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
Ah lekker op tijd. Kan ik tussen alle kerst stress lekker een rustig plekje opzoeken om te lezen.
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hardware.Info Editor
|
Als we zelf verantwoordelijk waren voor wie drukken, distributie en bezorging doet, wellicht. Dat zijn we echter niet, we doen liever meer tests en schrijven liever meer artikelen dan een uitgeverij te runnen.
|
|
|
|
|
#19 |
|
Senior Member
|
0 score
Ziet er heel goed uit jongens, heel veel mooie tests. Kan niet wachten.
|
|
|
|
|
#20 |
|
Junior Member
|
0 score
Ben ook zeer benieuwd naar deze tests.
Ben al een tijdje aan het denken om een fancontroler aan te schaffen en wie weet helpt mij dit de goede richting op |
|
|
|
|
#21 |
|
Junior Member
|
0 score
Eerst maar langs de boekhandel om een los nummer te kopen, wordt tijd voor wat vergelijkingsmateriaal. Begin 2009 gaat mijn AMD X2 4200@2,75Ghz met 8800GTS320MB er uit en wordt het tijd voor een i7 met nieuwe 3D chip. Of het ATI wordt dit keer, ik weet het echt nog niet....ik hoop met jullie blad heel wat twijfels weg te kunnen nemen voor hardware keuzes.
Complimenten voor Hardware.Info TV, ik vind het echt interessant en leuk om naar te kijken alleen wat zijn jullie af en toe enthousiast, dan gaat het wel erg snel |
|
|
|
|
#22 |
|
Senior Member
|
0 score
Wow, deze editie staat echt bomvol met artikelen waar ik echt op zit te wachten: fans, fancontrollers, energiemeters, integrated chipsets... om een witte kerst van in je broek te krijgen
|
|
|
|
|
#23 |
|
Junior Member
|
0 score
Hopelijk geraakt hij nu wel in de krantenwinkel, de vorige heeft het nooit gehaald
|
|
|
|
|
#24 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik weet niet of ik deze vraag hier kan stellen maar ik doe het toch maar
Ik heb gister een abonnement besteld op het Hardware.info magazine, maar krijg ik dan deze (de laatste van dit jaar) ook ook nog ? of moet ik w8 tot volgende jaar? Want ik ben zeer benieuwd naar deze edtie. |
|
|
|
|
#25 |
|
Junior Member
|
0 score
Kan je hem ook in België kopen?
|
|