Dear visitor, it would appear you are using Internet Explorer 6 as a browser. Unfortunately Hardware.Info is rendered less than completely accurately in this by now obsolete browser. For an optimal experience of our site, we recommend you use an up-to-date version of Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer, Google Chrome, Apple Safari or Opera.

Forum

Go Back   Hardware.Info » Reacties Website » Nieuws

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-12-2008, 09:00   #1
Frank Knopers
Hardware.Info Editor

Frank Knopers's Avatar

Frank Knopers is Hardware.Info Crew
Send a message via MSN to Frank Knopers
Default AMD's RS880 chipset in derde kwartaal 2009

AMD's RS880 chipset in derde kwartaal 2009

Terwijl AMD begin volgend jaar haar nieuwe generatie processors naar de desktop gaat brengen zal het nog tot het derde kwartaal van 2009 duren voordat de 8-serie chipsets op de markt komen. Tot die tijd worden de Phenom II processors gekoppeld aan ee ...

Lees dit bericht
Frank Knopers is offline Users systems   Reply With Quote
Old 09-12-2008, 09:56   #2
wippo76
Member

wippo76 heeft de eerste trede bereikt
0 score     
Default Re: AMD's RS880 chipset in derde kwartaal 2009

de 790gx is dan ook snel genoeg voor in een desktop waar je onboard grafiks in wil

heb hem zelf ook en ik moet zeggen hij verbaast me nog steeds hoe goed het spellen draait als onboard chipje

toch zie ik de late release weer als de zoveelste uitstel van een produkt dat is toch jammer
je word als fanatiek amd aanhanger steeds weer getest op geduld

elk nadeel heeft zijn voordeel
in dit geval mijn bankrekening
wippo76 is offline Users systems   Reply With Quote
Old 09-12-2008, 13:24   #3
Toettoetdaan
Junior Member

Toettoetdaan heeft de eerste trede bereikt
0 score     

er komt vast ook een RS890 met een nieuwe GPU er in
en zoizo, met de 790GX kun je een aardig spelletje spelen (bv COD op speelbaare resolutie's)
Toettoetdaan is offline Users systems   Reply With Quote
Old 09-12-2008, 14:32   #4
Jut
Senior Member

Jut is gewoon hartstikke aardig
0 score     

Hmm, vind het zelf wel een beetje jammer dat er steeds 1 deel van het amd platform later komt, zo hadden we met de intro nog geen 38xx serie, die kwam later, helaas ook een ''bug'' in de cpu's. Wel leuke borden maar helaas met een veroudere sb600, daarna komt de sb700 en sb750 waarmee een phenom opeens hoger geclockt kan worden. Nu weer uitstel van chipsets. Enige voordeel is dat je eind volgend jaar wel een leuk compleet setje kan samenstellen, maar ook dan weer, het had een halfjaartje eerder moeten kunnen. Volgens de roadmaps komen er wel AM3 bordjes met 790FX & SB750, dus hopelijk komen de Phenom ll 925? en 945 wel Q1/Q2 volgend 2009. Dan kan ik in ieder geval met een 945 gaan draaien, en lekker onverschillig blijven over het feit dat je een paar honder mhz mis schijnt te lopen als je een sb600 hebt ipv de sb750.
Jut is offline Users systems   Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules