|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nieuwe netbooks van Lenovo
Fabrikant Lenovo brengt twee netbooks naar de Europese markt, de IdeaPad S9e en S10e. De kleine S9e notebook krijgt een 8.9 inch LCD scherm, de S10e is voorzien van een 10.2 inch scherm. De beide IdeaPad's concurreren daardoor met vergelijkbare n ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
wanneer komen ze met amd processoren?
greetz |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik zit stiekem te hopen op een Thinkpad x100, een netbook met de Thinkpadkwaliteit en hopelijk met andere en betere specificaties dan 99% van alle fabrikanten die netbooks op de markt brengen.
Na wat googlelen, vond ik wat meer specificaties en de opvallendste zijn de volgende: - Bluetooth en 3G optioneel (Andere netbooks hebben bluetooth meestal wel standaard) - maar een 3 cell batterij - 16:9 scherm! (1024 x 576), leuk voor films, minder leuk voor al de rest. Het 16:9 scherm en de zwakke batterij vind ik, als ik de bronnen mag geloven, een echte misser Laatst gewijzigd door ShaiNe; 1 december 2008 om 12:55 |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Nette prijs, dat is bijna het enige waar nu verschil in zit..
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
divx werkt goed de hardware.info hd wmv speelt ook goed h264 720p kan je vergeten nu heeft het scherm ook niet de resolutie (10 inch 1280x720 aub )maar h264 is duidelijk teveel, dat wmv het wel vloeiend doet verbaast me wel maar neem aan dat hardware.info gewone wmv niet vc-1 gebruikt |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
![]() Voor de extra eisen heeft Samsung een X360 in haar pakket zitten Onder de nettopjes doet de NC10 het helemaal niet slecht. zijn opvolger, de NC11 zou ik lekker laten staan omdat die zoals het er nu uitziet niet beter wordt. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|