|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Snellere Blu-ray brander van Pioneer
Het is even stil geweest rondom de optische drives die Blu-ray media kunnen branden. Pioneer komt nu met de aankondiging van een nieuwe Blu-ray brander. Deze BDR-S03J-BK (zwart) en BDR-S03J-W (wit) zullen de betreffende media op achtvoudige snelheid ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Dat is al weer een stapje vooruit, nu alleen de prijzen nog een goed stuk omlaag.
50 euro voor een lezer en 100 euro voor een brander lijkt me een leuke prijs, maar ja dat ben ik |
|
|
|
|
#3 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
op CDR info staat dat hij voor zo'n $400,- te koop gaat zijn.
http://www.cdrinfo.com/Sections/News...x?NewsId=24431 |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Dat zou wel heel duur zijn, je hebt al een 6x brander voor ¤180.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Maarja pioneer kennende zijn ze toch al duur een brander van hun kost wel bijna net zoveel als een van plextor.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Mooi apparaat.. zal niet misstaan in een mooie zwarte strakke mediacenter behuizing
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Vraag me toch af of dit eigenlijk wel zo'n succes gaat worden...
De opslagmedia is stervensduur en eigenlijk is het ook gewoon veel makkelijker om te encoden naar x264, alles samen met eventuele ondertitels in een MKV container te mieteren en deze gewoon op een stel riante HDD's op te slaan. Veel overzichtelijker ook. En als je dat allemaal zelf niet kan, dan is er genoeg op internet te vinden. |
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Waar zie je juist voor ¤50 een blueray lezer?
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Ben me dvd's langzamerhand ook aan het vervangen met hdd. Dus ik vraag mezelf of blu-ray wel zo'n succes word, aangezien het nog best prijzig is en iedereen best tevreden is over een dvd. Hoewel de hd fanaten niet zonder blu-ray kunnen.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik gebruik zelf amper DVD, laat staan dat ik al over ga stappen op blue-ray. De meeste dingen brand ik nog steeds op cd-rom. Waarom omdat ik de dingen die ik ermee doe nooit groter zijn dan 700mb. Daarnaast is de cd-rom nog steeds het goedkoopste medium om aan te schaffen.
Last edited by xtrememaster; 27-11-2008 at 18:03. |
|
|
|
|
#12 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
¤15 voor 50 DVD-r's van Platinum. Uiteraard niet de beste kwaliteit, maar dat is toch wel redelijk goedkoop.
De Externe Hardeschijf is toch wel tegenwoordig meeste gebruikte back-up media onder normale gebruikers. |
|
|
|
|
#14 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
De goede koopste Lezer is op dit moment 80 euro en dat is de bulk versie van Lite-on. @ het bericht hierboven. Probeer Burn media-shop eens, daar haalde ik laatst 120 stuks Philips DVD+R voor 25 euro vandaan. |
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|