|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Meer foto's van de Cosmos Limited Edition
Een aantal dagen geleden was al te lezen over een Limited Edition van de Cooler Master Cosmos. Cooler Master heeft een aantal foto's vrijgegeven waarop de behuizing te zien is. Zoals reeds bekend, komt de Cosmos Limited Edition volledig ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Ziet er goed uit, die zou ik wel willen hebben.
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Ziet er erg mooi uit.
(1 nadeel van zwart, je ziet er alles op) |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Wat een ongelofelijk mooie kast, zie gelijk een kanidaat om mijn Aurora 570 op te gaan volgen, al zal deze financieel niet echt aantrekkelijk zijn vrees ik.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Op de standaard cosmos zie je zelfs nog alles laat staan deze maar deze kaat ziet er wel heel netjes uit !
|
|
|
|
|
#7 |
|
Non-actief
|
0 score
Dat je alles ziet op zwart klopt, maar ik heb een zwarte evo 830 en je veegt hem met je handen makkelijk schoon. Ik had deze kast graag willen kopen maar ik vind het jammer dat er een window in zit. Nu moet ik dus een cosmos 1000 zwart gaan spuiten
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik vind de binnenkant zeker mooi, maar de buitenkant is totaal mijn smaak niet. Te bol, die rare stangen, nee dank je. Dan liever wat strakker of juist wat extremer a la Lian Li PC-A71B
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Ziet er fraai uit alleen is de buitenkant ook niet helemaal mijn ding. Maar een Maximus II Formula icm een TRUE black-edition en een paar zwarte GTX kaarten zullen niet misstaan in de binnenkant!
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Ziet er zeker goed uit!!!! Ik begrijp ook niet waarom niet meer fabrikanten kasten uitbrengen met een zwarte binnenkant. Of waarom ze een kast niet in twee kleuren ter beschikking stellen zodat mensen kunnen kiezen.
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Natuurlijk zou het tof zijn om die keuze te hebben, maar het betekend dat de fabrikant meerdere modellen moet maken, waarbij extra productiekosten worden gerekend en bovendien het risico bestaat dat 1 variant haast niet verkocht wordt. Vandaar dat kasten als deze Cosmos in sterk gelimiteerde oplage verschijnen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
die binnenkant is erg mooi :O
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
Het zal hopelijk geen 'super' high gloss zwart zijn zoals op de sonata 2 ... :S
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Ga me nou niet ALWEER vertellen dat dit geen Cosmos S is met een paar extra'tjes! De handle bars zijn hetzelfde, de 5.25" bays bevestigingen zijn hetzelfde.
Alleen de voorkant is anders (dicht), alleen maar nadelig als je daar een of meerdere fans hebt zitten en de sidewindow heb ik voor mijn Cosmos S los gekocht dus die heb ik ook al... zwart lakje erover en hij is nagenoeg hetzelfde?! Ik wil foto's van de bovenkant zien, of dat ook hetzelfde is... |
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
Al iets bekend over de prijs?
|
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
Mooi kast, maar dat is de hele Cosmos reeks, huh wat? elke Cooler Master kast is gewoon Master!
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Member
|
0 score
Wow Ziek Mooie kast, Met idd een zwarte Mobo erin, En dan een paar mooie gtx 280'tjes Dan ziet dat ding er prachtig uit!!
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Member
|
0 score
Alles behalve handig, mooi daarentegen, jazeker. Een zwarte kast erg interessant en vooral mooi, weet er alles van, zie specs.
Onlangs meegemaakt een CosMos onder zware statische elektriciteit, de vonken vlogen er nog net niet van af. On-topic: Op zich mooie kast, vooral de kleur, over praktisch comfort niet te spreken, tevens is inbouwen met alleen maar zwart aan de binnenzijde niet erg praktisch, mede vanwege het niet goed zichtbare gedeelte in de kast én de mogelijkheid tot het maken van erg opvallende krassen. Helaas zelf aan den lijve ondervonden, zojuist met het modden, per ongeluk zijpaneel van mijn HAF 932 tegen witte muur aangezet. |
|
|
|
|
#21 |
|
Junior Member
|
0 score
Ziet er goed uit dat zwart. Jammer alleen dat het om een Cosmos 1000 gaat en niet om een Cosmos S met deur. De 'S' is veel praktischer dan de 1000 maar met al dat mesh aan de voorkant ook een flink stuk lelijker. Ideaal zou een combinatie van deze twee kasten zijn, een 'S' met deur! Maarja dat zal er wel niet inzitten...
|
|
|
|
|
#22 |
|
Member
|
0 score
Best een mooie kast, maar ik vind die nieuwe CM toch mooier en die is er ook gewoon in het zwart. Zal een aanzienlijk stuk goedkoper zijn ook denk ik zo...
|
|
|
|
|
#23 |
|
Junior Member
|
0 score
Super mooi !! een prachtige onbenullige pc kast
een design object op zich...die kast smeekt gewoon om de allerbeste hardware |
|
|
|
|
#24 |
|
Senior Member
|
0 score
nice een zwarte cosmos
|
|
|
|
|
#25 |
|
Junior Member
|
0 score
Zeker een super mooie kast . maar waarom die nou 450 ¤ moet kosten .
Beetje teveel . Je zou eigenlijk moeten kunnen kiezen of je de cpu cooler en de voeding erbij wil hebben of niet. Denk dat dat zeker in de prijs zal schelen |
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|