|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Thrustmaster Ferrari F430 Force Feedback stuur
Thrustmaster claimt veel gemeen te hebben met Ferrari, wat moet blijken uit de jongste toevoeging aan het assortiment racesturen: het Ferrari F430 Force Feedback-racestuur. Deze controller, een exacte replica van het stuur in de Ferrari F430, is voor ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Mooi stuur, met interessante knopjes en het is ook groot.
Als je niet te veel geld hebt om een stuur met pedalen te kopen lijkt dit me een goede keuze. Maar toch goede kwaliteit. |
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Lijkt mij een deftig alternatief voor de Logitech G25 (die dubbel zo duur is), tenzij je natuurlijk echt kickt op die extra versnellingsbak die daarbij geleverd wordt. De keuze wordt er voor mij niet makkelijker op...Ging voor de G25 gaan, maar dit stuur ziet er wel een stuk beter uit. Wat nu gedaan
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
De G25 heeft wel een koppelingspedaal in tegenstelling tot dit product.
Niet elke auto die je kan rijden in een game of sim is geloofwaardig met schakelpeddels aan het stuur, dus dan is een schakelbak wel handig. Maar als je toch alleen arcade games speelt of alleen racet met race auto's is het een leuk alternatief idd. Ook een mooi goedkoop alternatief voor de Fanatec 911. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|