|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Masters of Overclocking live te volgen via internet
Nog een kleine week en dan barst in Utrecht Het Multimedia Event 2008 los. Hardware.Info is van de partij, ondermeer met een nieuwe editie van Masters of Overclocking, waarbij de beste overklokkers van Nederland aan de slag gaan met de nieuwste hardw ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik ga zeker kijken.
Ik kan niet komen namelijk, dus dan kan ik het event toch nog volgen. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Ga ik volgen, zet hem op
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Goed bezig!
Fijn gebruik maken van de technische mogelijkheden Wat is de kwaliteit/resolutie die zal worden gebruikt bij het filmen? Is dat te vergelijken met HWI tv? |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Kan jammer genoeg niet de HME bezoeken...
Maar zal zéker aanwezig zijn op Dreamhack in Jönköping Hoe lang zijn de nederlandse overclockers bezig? .. gaan jullie s'avonds / s'nachts ook door, of alleen over dag? ..op de Dreamhack zijn ze namelijk 3 volle dagen en nachten bezig.. Zal zeker wel een paar uurtjes kijken via de live stream |
|
|
|
|
#6 |
|
Master of Modding
|
0 score
Ik dacht dat ons team van overclockers aan de slag gingen met twee HD4870X2 kaarten ipv drie 280GTX'en? Leuk dat het mogelijk is, maar ach ik sta er 3 dagen met mn neus bovenop
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik zou wel willen gaan alleen op de website van hme2008 kan ik als abonnee van hardware.info geen kaartjes bestellen.
Krijg steeds volgende foutmelding "De code is niet geldig. Gelieve uw promo code nogmaals in te voeren" |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
ik vraag me af of het kaartje alle 3 de dagen geldig is ? want ik wil zaterdag komen en zondag ook nog eens de uitslag (live) zien
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
zullen leuke benchmarks uit die wedstrijd komen!
|
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
@ Visje66: ik hoop niet dat veel mensen reageren op je post in verband met geflame over ATI vs Nvidia..
Is er bij deze uitzending op internet ook een presentator, of in ieder geval iemand die verslag doet? Want alleen een camera lijkt me niet zo spectaculair. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|