|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nanya lanceert DDR2-geheugen voor de Shanghai
Één van de nieuwe features van AMD's 45 nm Shanghai serverprocessor is de ondersteuning voor DDR2-800 geheugen. Nanya speelt hier handig op in door een tweetal nieuwe registered DDR2-geheugenmodules (RDIMM) aan te kondigen met een k ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Ook er zal wel meer concurrentie komen.
Maar wordt het dan ook meteen dat de geheugen een koopje gaat worden voor server waar AMD mee komt. Het blijft RDIMM. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
En juist AMD systemen hadden zo veel voordeel bij memory latencies die laag zijn, ziet er naar uit dat een OCZ kitje DDR2-800 CL4 dan toch een stuk betere keuze is.
nvm, registered... ^^ Vereisen de Shanghai servers dat eigenlijk of kan er ook in de mindere bordjes ook gewoon DDR2? Last edited by paddoswam; 21-11-2008 at 09:30. Reason: foutje |
|
|
|
|
#4 |
|
Non-actief
|
0 score
Dit ziet er mooi uit voor AMD, het is geoptimaliseerd voor de geheugencontroller van AMD wat deze stickies een goede keus maakt bij het aanschaffen/upgrade van een AMD server platvorm.
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Je kunt bij een server die 24/7 per dag z`n werk moet doen je niet veroorloven dat ie vast blijft hangen. Natuurlijk kan je server altijd vast lopen, maar met goed geheugen kan die kans aardig verkleint worden. Verder weet ik er het fijne niet van dus verbeter me alsjeblieft als ik iets vergeten ben te zeggen of iets onjuist heb gezegd! |
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|