|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nieuwe producten van Gelid
Gelid Solutions komt met Wing UV Blue ventilatoren op de markt. Zij richt met deze blauwe ventilatoren op de doelgroep van gamers en casemodders. Het unieke van dit product is dat de ventilator draait op lagers die zijn voorzien van de nanoflux-techn ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Dit zijn best wel interessante fans. Voor modders is het antistof principe wel mooi, want wie wil er nou stof in zijn mooie mod.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Jammer dat vrij cruciale informatie nog ontbreekt.... db?
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Ziet er goed uit, lijkt een beetje op de nanoxia fans alleen dan nu in een blauwe variant
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Ziet er goed uit. Dat anti stof vindt ik erg goed gedaan, want ik heb 5 fans actief (1 achter, 1 vooring, 2 bovening en 1 aan de zijkant) en die halen best wel wat stof mijn kast binnen.
Mischien de moeite waard. |
|
|
|
|
#6 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
misschien kijk ik erover... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hardware.Info Editor
|
Wellicht ook even bij de bron van het bericht kijken:
80 mm - Noise Level (dBA): 21 - Fan Speed (RPM): 2000 90 mm - Noise Level (dBA): 22.5 - Fan Speed (RPM): 2000 120 mm - Noise Level (dBA): 25, - Fan Speed (RPM): 1500 Zoveel zoekwerk was het toch niet... Last edited by Paul Janssen; 21-11-2008 at 07:41. Reason: Aanvulling |
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Geluidsniveaus staan idd prima in de bron vermeld, bijv. 25dBA voor de 120mm variant.
Beetje verder kijken dan je neus lang is, mensen. Anyway, erg mooie fans, handig ook die verwijderbare bladen. Ben benieuwd naar testresultaten. (edit: Paul was me voor) |
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Luchtverplaatsing is helaas niet zo heel indrukwekkend. Zeker niet als je het afzet tegen het geluidsniveau. Jammer, want het principe van een fan die stof aantrekt en die dan bovendien ook nog eens afneembaar en afwasbaar is, is eigenlijk best wel geniaal!
Maar goed, ik hou het toch maar bij m'n Noctua's voorlopig. |
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
We zullen zien. Ze zijn in ieder geval best mooi. Link naar plaatjes om het jullie makkelijk te maken.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
doe maar niet voor mij
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Statisch en hardware zou ik nooit bij elkaar doen. Beetje een domme uitvinding. Krijg je straks allemaal mensen op het forum ' na het aanraken van de fan doet de computer het niet meer' En daarnaast, schoonmaken blijf je toch houden, want als de fan eenmaal vol stof zit gaat het meeste nog de computer in..
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat is natuurlijk onzin. Het materiaal stoot gewoon stof af, dat is alles. Het betreft geen vonken van enkele duizenden volts of iets dergelijks.
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Het is verder helemaal geen domme uitvinding, imo! Het zal er waarschijnlijk in de praktijk op neer komen dat waneer je deze fans combineert met een stoffilter, en bovendien elke drie maanden even de moeite neemt om eea schoon te maken, je voortaan een nagenoeg stofvrije kast hebt! Het enige wat ik dus jammer vind, is dat ze niet wat beter naar de luchtverplaatsing hebben gekeken. Die laat namelijk te wensen over. Het scheelt ongeveer 1/3e met m'n Noctua's en dat vind ik nogal wat. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
Die fanconstructie is niet echt efficient, want er zit te veel ruimte tussen de "behuizing" en de fanbladen zelf.
Het is misschien daarom dat ze niet zo veel airflow hebben op 1500RPM(de 120mm variant). Het zijn wel mooie fans, normaal blauw staat me eigenlijk niet echt aan maar dat soort blauw wel. |
|
|
|
|
#17 |
|
Member
|
0 score
Ja, het is Smurfenblauw, mooooooi!
Last edited by Compass Point; 21-11-2008 at 14:59. |
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
|
0 score
waar slaat die reactie van smurfen op -.-
|
|
|
|
|
#19 |
|
Member
|
0 score
Lezen!
|
|
|
|
|
#20 |
|
Senior Member
|
0 score
heb ik gedaan en het slaat nergens op......
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Hardware.Info Forum Admin
|
Een waarschuwing voor Compas Point om normaal te reageren, die smurfenreactie op een blauw product is erg overbodig.
Quote:
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Member
|
0 score
Mischien wel een leuke naam voor een nieuwe PC, Grote smurf! Dan stop je er allemaal blauwe fans in. Oh wacht die heb ik er al in.
Mischien mijn systeem naam maar eens veranderen. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|