|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Geen Coldbug voor Phenom II
AMD houdt op dit moment een kleinschalig evenement voor internationale journalisten in verband met de binnenkort verschijnende 45nm Deneb processor, waarvan eerder al bekend werd dat deze Phenom II zal gaan meten. Vanzelfsprekend is Hardware.Info van ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Goed nieuws voor AMD.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
nice, tenminste een beetje concurentie voor Intel op de high/end markt
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Niet dat het echt belangrijk is maar zal AMD nu Intel kunnen verslaan met SuperPi?
HWI is toch één van de eersten die dit nieuws brengt. @ Koen je hebt vast wel foto's gemaakt. Last edited by Quercus; 20-11-2008 at 14:27. |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Eindelijk is AMD weer zover dat de concurentie met Intel op een bijna gelijke basis kan aangaan.
Intel zal weeral smerige trukken uithalen daar kun je van op aan en hoop ik dat het gezaag over Intel wat minder zal woorden. |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Zoals altijd steun ik de zwakste broeder, (in de hoop dat ik de lachende derde ben door concurrentie) en ik moet zeggen: het ziet er goed uit voor amd
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Het grootste deel van de gebruikers zal wel niet overclocken... Ik ben benieuwd of ze met de standaard clocks ook goeie resultaten zullen krijgen
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Als verstokte AMD'er heb ik een kleine glimlach, nu hopen dat de claims ook waar gemaakt zullen/kunnen worden, maar het ziet er erg goed uit! Tijd zal het leren.
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
lekker, kijken of ik tegen dit jaar wat amd spul kan halen en daarmee wat spelen
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
I love it
Maar zullen ze qua prestaties wel kunnen concuren met die van Intel ? Want ben ik geen overclocker , ik hou liever alles stock , en daarom deze vraag... Overklokbaarheid is toch al eindelijk terug super ! Go AMD |
|
|
|
|
#11 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik hoop zo dat AMD weer op het goeie spoor is. Hoewel ik momenteel een core 2 quad hebt ligt mijn hart toch meer bij AMD. Wat sloeg die AMD 64 chip destijds in als een bom! Ik hoop stiekum dat ze dat kunstje ooit nog eens kunnen harhalen. Als ze qua performance weer in de buurt van Intel kunnen komen dan twijfel ik geen moment over een overstap naar AMD.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Hmmm als ik dan bedenk dat op die ene slide die ik gepost had 4+Ghz als mogelijkheid bestond en ik lees dit nu zo dan zouden er wel eens flinke clocks uit kunnen komen..
Iets wat toch wel ongekend is voor AMD.... Nog even en ik ga straks echt super enthousiast worden over Deneb.... Edit: Slide toegevoegd..
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik hoop ook dat deze cpu een succes wordt.
Een goede processor + AMD's strategie om alles interessanter te prijzen zal het bedrijf misschien eindelijk weer naast intel plaatsen. (Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe pc te kopen, dus hoop ik echt dat dit wat wordt |
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
laat de tests maar komen amd versus intel.
Ik weet nu echt niet meer welke ik moet kiezen in januari |
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
Grote kans dat AMD paar maandjes later NOG HOGER geclockte versie gaat uitbrengen, en waarschijnlijk ook wel een black edition! Als ze bijna 6 ghz halen met extreme koeling, wie houd amd dan tegen om stock processors uit te brengen die zeg 3,8 ghz draaien? customized koeler van AMD erbij, en voila! AMD is helemaal back in de CPU business
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
Dit ziet er zo op het oog zeer positief uit.
Eindelijk weer een echt positief geluid, dat werd ook tijd ook. Hopenlijk kunnen ze kwa prestaties mij en anderen toch echt gaan verbazen. En AMD kennende zal de prijs relatief laag zijn tov Intel Wie weet word het dan toch een amd machine volgend jaar, maar eerst echt afwachten wat deze cpu's kwa ruwer kracht zullen presteren |
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
Zeer mooi bericht! 4ghz op lucht is zeer hoog voor een amd
|
|
|
|
|
#18 |
|
Non-actief
|
0 score
"Take that you b!7c835"
"AMD is back in buisness" Maar dat waren ze al met het goede nieuws van 4Ghz lucht gekoelde Phenom ll CPU's. Eerst zien en dan geloven maar AMD kennende is nu niet het moment om zich zelf in de vinger te snijden met een leugen want dit is een niet erg belangrijke gegeven dat hun CPU op extremen koeling 6Ghz+ kan halen. Laat maar komen die cheap ass AMD'tjes |
|
|
|
|
#19 |
|
Senior Member
|
0 score
en nog maar hopen dat 3ghz Quad bij amd even snel is of sneller dan 3Ghz intel quad core
|
|
|
|
|
#20 |
|
Senior Member
|
0 score
Valt me wel op dat weinig mensen Nehalem kopen.
2 Jaar geleden kocht iedereen massaal Conroe zo snel als ze maar konden. Cheapo AMD FTW! |
|
|
|
|
#21 | |
|
Non-actief
|
0 score
Quote:
AMD kan niet concurreren met Intel met Super PI. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Non-actief
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Senior Member
|
0 score
AMD kan ineens 6ghz doen
AMD heeft ineens geen coldbug meer, niet eens een klein beetje AMD is veel cheaper dan Nehalem, Als AMD ineens tegen Intel kan racen met superpi zou dat nog een wonder meer betekenen. En Deneb is echt niet veel efficienter per clockspeed dan de huidige AMD rommel van nu, tenminste, dat kun je waarmaken uit de sheets van AMD die uitgelekt zijn. Dus nee, als Phenom2 niet efficienter is dan Phenom1 waarom zou superpi berekeningen ineens 2x a 3x zo snel gaan als Phenom1? |
|
|
|
|
#25 |
|
Member
|
0 score
OMG, 6GHz per core, dat is dan eventjes 24GHz aan processorkracht wat daar staat te draaien!
Dan mag je je kast wel dicht houden, anders ontploft je kat misschien wel als ie in de buurt komt! |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|