|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
XpertVision houdt op te bestaan
Volgens TechConnect zal het videokaartenmerk XpertVision binnenkort ophouden te bestaan. Palit, dat naast XpertVision ook het moederbedrijf van Gainward is, zou de afgelopen jaren aan naamsbekendheid hebben gewonnen, waardoor het minder bekende Xpert ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Dit lijkt mij niet zo'n probleem toch? Ik ken XpertVision eigenlijk alleen van reference kaarten met hooguit een stickertje erop, of kaarten met zo'n vreemde dualslot koeler.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Kende het bedrijf niet, maar wel de andere 2 genoemde. Die zijn mij wel bekend.
Ach mischien is het maar beter zo, er is al zoveel concurrentie onderling dat je door het bos de bomen niet meer ziet. De meeste mensen pakken toch de luxere merken (sapphire, xfx, Asus, Club 3d (luxe?), MSI en zo.) |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
die indertijd een stuk beter koelden dat de standaard 8800gt single slot koelers
waren toen goedkope kaartjes met een betere koeler, zonde |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
ik heb een 9800 gtx van palit. Toen kwam die 10 euro goedkoper dan de xfx.
Vroeger had ik wel een kaartje van expertvision. |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Jammer dat ze er mee stoppen, heb zelf ook die 8800gt van xpertvision die op de afbeelding van Palmachius staat. Vind het een erg fijne kaart en is idle superstil in tegenstelling tot de standaard nvidia 8800gt koeler. Bovendien klokt mijn kaartje aardig verder dan de gemiddelde 8800gt.
Palit zal zelf het gat wel gaan opvullen zoals al in het artikel beweerd wordt. Mijn kaart kwam ik ook al tegen onder de naam Palit. |
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
@ Palmachius
Mocht je nou net een niet reference kaart laten zien Die 8800GT van Xpertvision was een design van eigen huize. Grootste verschil was de 3 fase voeding Link |
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Heb dezelfde kaart nu na 10 maand nog steeds naar alle tevredenheid in m'n kast hangen. (zie mijn systeem) En zoals al gezegd koelt ie prima (beter als reference) en komt tot zo'n 45% fanspeed niet boven een Scythe s-flex 1200rpm uit en dat is toch zeer netjes! Enige nadeel is dat ie er niet heel fraai uitziet, maarja, dat maakte mij niks uit.
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|