|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
SilverStone komt met Mini-ITX behuizingen
SilverStone heeft twee nieuwe Mini-ITX behuizingen op de markt gebracht. Deze LaScala LC12-120 en Petit PT09-120 zijn geschikt voor het VIA en Intel Atom platform. De SilverStone Petit PT09 De PT09-120 meet 185 x 135 x 240 mm e ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
nu nog een verloop kabel van mini-powersata naar powersata dan kan er nog een Sata brander in ook
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Ziet er leuk uit !!!
Vind alleen die prijs belachelijk. 119 euro voor zo'n kastje is echt veel te duur..... Maximaal 75 euro was veel beter.... |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
zou wel leuk zijn als er een brander in kon............
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
zo te zien kan er wel een brander in, maar dan een laptop-brander...
maar de prijs is idd aan de hoge kant voor een behuizing |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Mooie kastjes en zeker niet te duur! vergeet niet dat er hier een Pico-PSU met adapter geleverd wordt. iets wat los ook al snel zo'n 80 euro kost. Al met al zeker twee leuke kastjes.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
Het kan eraan liggen dat ik vandaag niet helemaal scherp ben maar...
... ik begrijp uit de tekst dat er in elke behuizing maar 1 harde schijf kan. Dat is toch kut. Ik heb van een Atom een server gemaakt met 2 harde schijven, dus slaat deze behuizing voor mij de plank alvast compleet mis. Jammer want het ziet er wel mooi uit. Maar het is wel erg aan de prijzige kant. |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Maar waar wordt er melding gemaakt dat de behuizing voor server doeleinde gebruikt moet worden?? Dit kastje is perfect als je een simpele desktop pc in elkaar wilt schroeven.
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
En dan een 80mm intake... De grotere kasten hebben het vaak beter geregeld met 4 in 3 modules met 120mm fan of de HDD's zijwaarts met ofwel 120mm front of 92mm side intake. Maar een servertje met 1 HDD: beetje vreemd inderdaad. Maar ik gok dat dit meer bedoeld is om te showen of om in de huiskamer te zetten. Voor een servertje dat je in je meterkast zet of op zolder zet maakt het uiterlijk niet veel uit. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Master of Modding
|
0 score
OMG, kan het nóg saaier ?
|