|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Eizo Full-HD monitor voor gamers en filmfans
Eizo komt met de HD2442W op de markt. Eizo richt met deze 24-inch Full-HD monitor op gamers en filmfans. De monitor is voorzien van twee HDMI-ingangen en kan 1080i en 1080p met 60, 50 of 24p signalen verwerken. Daarnaast beschikt de HD2442 ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
Super schermpje alleen heb ergens gelezen dat hij rond de ¤1000,- moet gaan kosten.
Jammer genoeg een beetje aan de hoge kant Verder vind ik het scherm ook behoorlijk dik. |
|
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Sorry, de prijs had ik helemaal overheen gelezen. Ik had op opgezocht via google.
¤1000,- is voor de meeste consumenten veel/ te veel geld. Dat de prijs/kwaliteit verhouding wel (heel) goed is leuk maar dat neemt niet weg dat het nog steeds een duur scherm is. |
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
De uitstraling is nogal saai, maar dat zal de doelgroep wel zijn (gamers??).
Verder zie ik niet waarom de monitor zo bijzonder maakt, geen LED verlicht ed. Dus voor 1000.- euro is het erg duur voor wat ervoor terug krijgt, een misser. Zeker nu de geluiden uit markt komt dat de grote LCD panels juist nog goedkoper worden. |
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
0 score
Is wel een goede ontwikkeling, want ik wil graag een full hd scherm, maar heb niet de ruimte voor een enorm scherm op mijn buro. ALs er nog een 22 inch versie komt ben ik verkocht. |
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
0 score
voor 1000 euro heb je een nette 40" Full HD 1080p Tv en die kan je ook gewoon op je pc aan sluiten
ik vind de prijs nogal belachelijk |
|
|
|
|
#8 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Eizo leverd kwaliteitsschermen en geeft de prijs niet zo'n hoge prioriteit. Voor sommigen is dat juist heel aantrekkelijk. Maar ik vraag me af wat het ding op de inputlagtests gaat scoren. Al die hocuspocus functies zullen het wel geen goed doen. (2408WFP zit op de 70ms) |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Dus ik vind deze monitor te hoog geprijst. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Non-actief
|
0 score
Quote:
Het is waar deze monitor is duur, maar dan heb je wel een monitor waar je u tegen kan zeggen. |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Feitelijk is dit absoluut mijn droomscherm en hoewel ik de prijs zeker scherp vind voor een dergelijk scherm, blijft 1000 euro heel veel geld. Ik zou nog wel een monitor voor m'n verjaardag krijgen van m'n pa, maar ik denk niet dat ik 'm zo gek krijg dat ie deze voor me koopt xD. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Een goed merk maar persoonlijk vind ik als gamer zijnde bv een Samsung 245B+ of een Samsung T240 er niet veel voor onder doen..
Ik bedoel er zit weleen verschil tussen natuurlijk maar de prijs de prijs.. Je hebt 3 schermen daarvan van 24 inch voor 1 eizo scherm. De kwaliteit zal wel super zijn maar toch.. Denk niet dat dit een grote * game markt* zal bedienen, misschien wel bij de film liefhebbers. Ik vind de layout en uitstraling ook wat saai Last edited by Ralf Schilders; 24-10-2008 at 08:39. |
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Een willekeurig familielid van mij ziet al het verschil tussen PVA en IPS, dus dan laat het zich raden dat TN nogal makkelijk te ontmasteren is, ook voor de leken.
@Maxession: Nee hoor. Herriner je de test in HWI waar de '16ms' Samsung 204Ts 18ms scoorde en daarmee sneller was dan een '4ms' Asus scherm die 21ms scoorde? |
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
Eizo is toch wat meer op de professionele markt gericht, de keren dat ik met een Eizo heb mogen werken waren toch wel uitermate plezierig, zeker in vergelijking met de normale Philips- en HP-schermen.
Oja en wie gaat er op een 40"-tv nou even lekker een briefje tikken? Internetten? Ik in ieder geval niet, dus om te zeggen dat je beter een 40"-tv kan kopen is natuurlijk bullshit. Een computer wordt voor meer dingen gebruikt als gamen en film kijken.... |
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
Mja eigenlijk ben ik zelf met mijn Samsung 245B ook wel tevreden. Maar ik heb het genot van een Eizo bij een kennis van mij eens gezien. En dat scherm was al ontzettend mooi. Ben benieuwd naar dit scherm.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Member
|
0 score
het is misschien wel een scherm waar je u tegen kan zeggen maar de prijs blijft belachelijk
zo goed als niemand zal dit scherm kopen, maar het is ook niet bedoelt als scherm om op een standaard pc aan te sluiten, het is echt iets voor de pro's / fanaten Last edited by masterslurper; 24-10-2008 at 18:51. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|