|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Evo-G Mouse Anchor
Evo-G heeft een, naar eigen zeggen, innovatief product op de markt gebracht. De Anchor is het resultaat van een samenwerking tussen Evo-G gebruikers en designers. De Anchor is een simpel product om bedrade muizen eenvoudig aan banden te leggen. Hierd ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik zie persoonlijk niet in wat hier nou zo handig aan is, het overtollige draad van je muis leg je toch gewoon achter je computerkast?
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Handig. Ik gebruik nu een tafelkleedklem om de muisdraad op zijn plek te houden en thuis laat ik het snoer onder het keyboard lopen.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Het is vaak de draad die vanaf het blad waar je de muis op gebruikt naar beneden hangt. Door het gewicht van de draad wordt de muis als het ware aangetrokken. Dit product vangt deze kracht op.
Dit lijkt me dan ook zeer handig, als ik nog een bedrade muis zou hebben. |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Zoiets heb ik al jaren van steel
[edit] ik moet ook eerst F5'en voordat ik een reactie plaats... [/edit] |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Superhandig! Ik zit altijd te kloten met die kabel.. De muis zit vlakbij de rand van mijn bureau en die kabel trek altijd.. Kost me vaak headys..
Maar wat mij betreft mag het wel wat goedkoper dan dat stukje staal van Steel, dat ¤15,- kost.. |
|
|
|
|
#8 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Razer heeft ook al jaren zo'n ding (Armadillo als ik me niet vergis). Leuke gadget en zeker nuttig, maar wat mij betreft ietwat aan de dure kant (15 euro). Ben benieuwd of deze goedkoper wordt.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
hmmm misschien ook wel wat voor mijn webcam, heb een logitech op een steel die door het gewicht van de kabel heel snel omvalt
|
|
|
|
|
#11 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik plak de kabel aan de rand van het buro met een stuk tape. Heb de pc onder het buro staan, de kabel heeft inderdaad de neiging de muis naar achteren te trekken.
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
De kabel van een G5 en een G9 passen daar denk ik niet door die gaatjes omdat daar dat gevlochten sleeving materiaal omheen zit
|
|
|
|
|
#13 |
|
Junior Member
|
0 score
Opzich best handig dit, ik heb het alleen gewoon opgelost door de draad van mijn muis via de kabelbijelkaarhouder (leuk woord) van mijn monitor te laten lopen. Net zo handig lijkt me, hangt de draad ook niet steeds aan je muis te trekken.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
0 score
Ziet er zeker mooi uit, maar nogal dure oplossing.
Gebruik zelf al jaren een stukje gaffer tape, draadje op voet van monitor geplakt. werkt net zo goed en kost niks. |
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
Even een reply op alle steel reacties, dat Steelpad dingetje ziet eruit als enkel een klem.
Dit dingetje lijkt me een kleine haspel waarin overtollig draad opgewonden kan worden, dus wel iets anders als Steel... |
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
0 score
die haspel is ook maar heel klein, denk niet dat je daar veel draad in kwijt kunt.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Member
|
0 score
lang leve draadloos
tot dat de batterij leeg is dan vliegt de muis door mn kamer heen |
|
|
|
|
#18 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Het overtollige draad dat ik nog op het bureau heb liggen is slechts een klein stukje, dus dit zou voor mij ideaal zijn. Ik doelde er ook niet op dat de complete draad erin moet, aangezien er ook een draad naar de pc loopt van een meter. |
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|