|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
EVGA bouwt Intel X58 moederbord
nVidia heeft nog steeds geen licensie op de nieuwe quickpath interface van de Nehalem processor. Zodoende kunnen ze zelf nog geen chipsets voor de Core i7 ontwerpen. Om toch SLI aan te kunnen bieden op het Core i7 platform heeft nVidia's partner ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
damn.. heerlijk moederbordje :O zou m zo in huis willen nemen maar heb er t geld atm niet voor en moet dan ook direct een nieuwe proc+mem hebben
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
mooi bordje maar gaat die mosfet koeler niet wat in de weg zitten voor een air-koeler? bv scythe mugen, coolermaster V8 etc. denk dat de TRUE wel zal passen. maar waar maak ik me druk om wie zo een core i7 rig kan bouwen zal nog wel waterkoeling hebben zeker
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Idd een mooi bordje. EVGA heeft nog nooit intel chipsets op een mobo gehad.
Dit is wel tof eingelijk wat het is een nv only partner en dropt er gelijk cf en sli mogelijkheden op |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
Idd erg mooi mamaplankje plus evga heeft een heerlijk forum!
Meteen mijn fortis aandelen verkopen en hopen dat Sint & Kerstman mij een financiële injectie willen geven. Wat mij opvalt dat cpu socket een kwartslag is gedraaid |
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Waarschijnlijk is deze positie beter tov de geheugenbanken / chipset
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
Valt me op hoe 'slick' EVGA het bordje heeft gemaakt. Wel klein beetje jammer van de NB koeler. Vraag me af hoe deze gaat presteren tegenover de borden van Asus en Foxconn. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
Ik denk dus ook dat die CPU positie beter is in dit ontwerp. Met de geintegreerde geheugencontroller wil je een zo kort mogelijke route tussen geheugen en geheugencontroller/processor. Voor de rest wel een aardig bordje inderdaad. Binnenkort ga ik ook overstappen naar Nvidia.
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Non-actief
|
0 score
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Ik vind hem er strak en metalic uitzien, zeker mooi moederbord. Prestaties zullen er ook zijn EVGA kennende
|
|
|
|
|
#11 |
|
Non-actief
|
0 score
Ik hoop dat XFX en EVGA en BFGTECH nu ook ati kaarten gaan produceren! nu ze toch met de X58 bezig zijn!
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Zet dat maar uit je hoofd.
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
Inderdaad anders behoren ze niet bij de top 6 van NVidia partners.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
uuuhm even over die NB-SB koeler, die is juist heel goed zoals ik het zie, namelijk ijzer neemt de warmte goed op, en door een goede CPu cooler gaat die warmte zo verloren
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
|
0 score
Ziet er wel goed uit.. Nu nog 3 slots erbij
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|