|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
FSP lanceert Everest PRO serie voedingen
Voedingproducent FSP lanceert een nieuwe reeks voedingen onder de naam "Everest Pro". Een drietal voedingen met een vermogen van respectievelijk 1100 Watt, 1200 Watt en 1250 Watt worden ondergebracht binnen deze reeks. Naar verluidt zal het ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
Hoewel de specificaties dik in orde lijken te zijn, vind ik de voeding niet echt kwaliteit uitstralen.
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Master of Modding
|
0 score
sterker nog hij ziet er maar goedkoop uit.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik loop er ook niet echt warm voor, ik vind het eigenlijk meer op een sweex voeding lijken
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Hoe kunnen jullie nou iets concluderen aan de hand van drie plaatjes?
Ziet eruit als elke andere voeding alleen een ander kleurtje. De rest moet maar blijken uit tests. |
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Nu ik heb een 2,5 jaar oude voeding in een andere PC van FSP, deze is 350Watt en kon mijn vorige computer met Q6600 overgeklokt, en met een X1950Pro zonder problemen doen werken op full load, ooit had ik een andere voeding van 400W en deze kon het niet aan, mijn voeding van 350W weegt nu zelfs nog zwaarder dan mijn nieuwe voeding van 600W van OCZ. Die transfo's in die FSP voeding zijn gewoon groter dan die van de OCZ voeding. Ik vinde die FSP voeding echt een supervoeding! ik heb er geen enkel probleem me gehad en vinde de voeding topkwaliteit
Wacht voor reviews en beoordeel dan |
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik draai mijn 5000+ Black Editie met twee keer een Radeon 2600XT in Crossfire zonder problemen en heerlijk stabiel op een FSP (Fortron) 400 Watt voeding. Hij is heerlijk stil en wordt absoluut niet warm.
Ik ben het er wel mee eens, dat de voeding op de foto "goedkoop" aan doet. Maar FSP = zeker een A-merk! |
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
zoals eerder gezegd WACHT OP REVIEWS!!!
en zo goedkoop ziet hij er ook niet uit.. zelfs de doos is luxer dan de meeste voedingen |
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
mensen je kan hem pas kopen als er reviews uit zijn aangezien de mensen van hwi en dergelijk hem eerder krijgen dan dat ie te koop is
een natuurlijk ga ik hem kopen uitgaande van tests niet op die van looks(het is geen vrouw |
|
|
|
|
#11 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik zou hem blindelings kopen!
Allhoewel ik het kleurtje zo lelijk vind als het maar zou kunnen toch ben ik ervan overtuigd dat dit weer een mooi staaltje kwaliteit is van FSP. Verkoop al een tijdje voedingen van FSP Group en het zijn de enige die zelden of nooit terug komen. Een tijdje was Corsair met hun voedingen heel populair maar 1/10 voedingen kwamen terug. Deze voedingen presteren en geven mooie voltages. Ik ga nooit niet zeggen dat het de beste zijn maar prijs/kwaliteit zeker een top merk. In ons lab getest hoe lang deze het kon houden en een 350Watt voeding balast op +-400watt hield het met gemak een half uur vol, daarna viel deze in veiligheid. even later starte het systeem weer flekkenloos op zonder problemen met voltages. Kortom een TOP merk en TOP Kwaliteit! Spijtig genoeg hebben ze de looks niet mee... |
|
|
|
|
#12 | |
|
Senior Member
|
0 score
Tja, die blauwe kleur is idd niet super, als ie gewoon in glanzend of mat-zwart geleverd werd, dan hadden we het daar nu niet over gehad. Bovendien zijn de gekozen kleuren (blauw/rood/wit/zwart) van de connectoren ook niet echt super gekozen.
Wat ik buiten de kleur ook opmerkelijk vind is dat er maar 3 PEG connectoren aanzitten! Quote:
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Hierboven hoor ik verschillende mensen dat ze er heel tevreden over zijn. Dit trek ik niet in twijfel, maar als FSP zoveel moeite steekt in de binnenkant, hadden ze de buitenkant toch wat minder snoepjes-achtig uit kunnen laten zien. Dit zal dan ook te zien zijn in het verschil in verkoopcijfers.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
0 score
Hoeveel dvd's, grakas, proc enz kan je aan dit blauw monster van 1250watt aansluiten eer je hem 100% benut ?
ps ik vind dat blauw lego-kleurtje wel ok |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|