|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Video bekijken: nVidia PhysX / Ikonik Zaria A20 / Gigabyte Ultra Durable 3
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
De toekomst van PhysX ziet er nu stuk beter uit, nu nVidia het heeft gekocht.
wie van de hardware lezers heeft zo een PhysX kaartje, ben benieuwd of het meer dan 5 zijn. Staat er trouwens wel heel vroeg op dit keer. |
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Weer eens 2 hele interessante 'kern'-onderwerpen: PhysX en Ultra Durable 3 (meer koper).
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
mooie aflevering, die Ikonik kast vind ik ook wel heel mooi
dat ultra durable 3 is niet eens veel duurder dan de normale.. |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
mooie aflevering, maar wanneer komen ze van microsoft (zoals een maand geleden werd beloofd)
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hardware.Info Editor
|
Met een kleine slag om de arm (lees: schiet ons niet af als je niet zo is); volgende week of de week erna.
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Die 2 ons koper in de Gigabyte borden is gewoon een verspilling van geld en resources:
http://img.hexus.net/v2/channel/news/gigawaste-big.jpg Ashrock heeft een video en wat slides gepost waaruit blijkt dat zonder die koper de moederborden zelfs koeler kunnen draaien. De Gigabyte borden worden waarschijnlijk te warm door hun 12 phase en moeten dit dus afvoeren. zie ook filmpje http://www.youtube.com/watch?v=AIDRHsDaCyE In de Uk is er overigens nog een grote rel door onstaan. Ik vrees dat dit weer marketing is. |
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Ben bezig met uploaden naar nieuwsgroepen, nog 1 uur en 45 minuten geduld(ja mijn upload snelheid is niet zo best)
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
0 score
Als daadwerkelijk alles gesloopt kan worden in de toekomst, zal dat natuurlijk ook een hele andere dimensie aan multiplayer potjes geven
Verder sluit ik me bij classic aan, maar we zien wel. Last edited by sean; 17-10-2008 at 05:36. |
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
|
0 score
Weer een mooie aflevering. Nu krijgen de NV bordjes met een onboard GPO meer nut voor gamers. Deze kan lijkt mij de PhysX doen en een Monster Graka de framerate dmv de nieuwe hybrid technologie. Of kan dat niet
Quote:
Ben het met je eens dat het voor een deel weinig nut heeft om dubbele en/of meer fasen toe te voegen voor de 'normale' gebruiker. Overklokkers die er alles uit zouden willen halen heeft het wel degelijk nut. Je stroomvoorziening is stabieler waardoor dit geen neveneffecten op de processor zou moeten hebben. Ik wacht liever tot er een 'eerlijke' vergelijking is zeg maar een P45 met UD2 vs UD3 of een andere goed vergelijkbaar bord met dezelfde specificaties Last edited by phoenix2149; 17-10-2008 at 07:12. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Had hem al vanochtend gezien, mooie aflevering
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
|
|
|
|
|
#13 |
|
Junior Member
|
0 score
Bedankt!
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Non-actief
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Non-actief
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
voor de mensen die geintresseerd zijn in die kast die besproken werd. klik
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
|
0 score
Interessant dat PhysX
|
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
|
0 score
Mooie uitleg hoe physx werkt maar dat wist ik al wel.
Mooi voor diegene ie het niet wist en nu wel weet. Ik heb al enkele games en demo's gespeeld met physx en dingen als explosies en bewegende golvende dingen zoals het 0ok in het echt beweegt zie je idd trug in sommige demo's en game's Nu nog niet veel maar dat komt nog wel |
|
|
|
|
#19 |
|
Senior Member
|
0 score
Weer een mooie aflevering
Voor de usenet mensen: http://binsearch.net/?b=hwitv-ep94&g=alt.binaries.nl&p=jerbob92%40something.nl+( Jerbob92)&max=250 |
|
|
|
|
#20 |
|
Senior Member
|
0 score
Interessante aflevering
Maar, ik heb wel nog een vraag. Is het mogelijk om in een systeem twee videokaarten te steken, namelijk een zware zoals een HD 4870 of GTX 280 en een lichte zoals bijvoorbeeld een 8800GT, zodat de zware gebruikt kan worden om te gamen en de lichte om de physics te berekenen? |
|
|
|
|
#21 |
|
Senior Member
|
0 score
Tot nu toe is dit niet mogelijk, maar er werd een tijdje geleden bericht over een bedrijf wat een dergelijke chip had gemaakt voor op het moederbord. Maar zoiets komt er pas ''ergens'' in 2009-2010. En dan is het natuurlijk ook de vraag of zoiets niet eindigd als ageia.
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
(was in dat topic: 2e gtx 280 of hd4870x2 volgens mij) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Senior Member
|
0 score
Voor te benchen is het niet toegelaten omdat het de score misvormt,
bij games (als ze het allemaal ondersteunen), is het een leuke toevoeging en extra voor de realiteit te benaderen, zo goed als mogelijk. Dan krijg je mooie affecten. |
|
|
|
|
#24 |
|
Senior Member
|
0 score
Gewoon weer een mooie aflevering. Die Gigabyte borden zullen best van een goede kwaliteit zijn, maar ik kan maar niet wennen aan die Lego planken.
|
|
|
|
|
#25 |
|
Senior Member
|
0 score
Ze zien er misschien uit als Lego planken, maar: imho zijn Gigabyte borden de beste borden die er zijn.
-Zeer stabiel -Compatible met bijna alle geheugenmerken (dit is bij een ander groot merk waarvan ik de naam niet zal zeggen maar die begint met een A en eindigt op SUS wel anders is mijn ervaring) -Nagenoeg nooit compatibiliteitsproblemen met andere hardware -Niet duur Ik zweer bij GigaByte. -> Dat moest er ff uit. Last edited by DHP; 18-10-2008 at 03:00. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|