|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
Geef hier je mening over het volgende Magazine: Hardware.Info Magazine #5/2008
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Ik had niet gedacht dat de vorige alweer zo lang in de winkel licht. Deze komt best wel snel achter de 4de uitgave.
Wanneer krijgen abonnees hem ? Laten we hopen dat de levering deze keer wel weer goed gaat. Ik kijk er in ieder geval erg naar uit |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Het duurt nog zo'n twee weken hoor voordat je hem uit je brievenbus kan halen
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Ben benieuwed hoe ze die nV PhysX getest hebben.
CPU dual + Quad + Extreem vs PPU vs low mid high Dx10 GPU SLI PhysX en 1+1 SLI+1 Niet als FPS booster maar Phsyics accelerator. dus veel meer physics bij voldoende fps. En dan bij verschillende Physics rijke games die 'n PPU kunnen stressen. Ook PPU benchen met pre nV drivers. Voor cripplen PPU via nV driver uit te sluiten. 'n GTX280 puur voor PhysX is uiteraard overkill aangezien de huidige PhysX games een Physics load hebben om tot PPU te stressen. En een fallback naar default CPU load. 'n synthetische bench die CPU PPU GPU testten is leuk voor 'n PhysX potentie hint te krijgen. |
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
0 score
ga hem zekers halen !
lijpe blad ouwes! |
|
|
|
|
#6 |
|
Non-actief
|
0 score
Ben benieuwd naar de 790fx van amd, kijken of ik ooit nog terug ga naar amd!?!
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik ga hem ook zeker halen. Ik ben benieuwd naar het physx/cuda gebeuren en behuizing tests.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik ben heel erg benieuwd, met name die kast
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik ben ook erg benieuwd. Ik heb het magazine nog nooit gelezen.
Ben net lid geworden voor 1 jaar. Ik vind ¤17.50 een mooie prijs voor 6x. |
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Haha ik ben net ook maar lid geworden voor 1 jaar.
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Senior Member
|
0 score
Citaat:
------ Wat my vooral ook interreseert naast PhysX. Zijn die TV monitor hybrides. Hoop dat ze de Samsung T260HD getest hebben. Voordeel van deze TVmonitoren is dat ze. Veel TV signalen herkennen en multisync PC signalen en HDCP En vooral veel aansluitmogelijkheden. En speakertjes Maar waar het vooral moet in uitblinken is monitor gebruik. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Ben verbaasd van de snelheid waarmee dit magazine klaar is
Kon wel al een aantal onderdelen raden, zo vond ik op de frontpage verassend veel reviews over USB'sticks, 3D-kaarten en sterke voedingen. Zal weer wat te lezen hebben deze schoolvakantie Ook zal de vergelijking van de sterke voedingen interessant zijn, wanneer moet je er nu één kopen en hoe zullen de Antec Signature ( 80+ Bronze ) en de Cooler Master UCP ( 80+ Silver ) het tegen de andere voedingen doen, daar ben ik echt benieuwd naar. |
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
|
0 score
Kan zijn dat het wat drukker is bij de hardware firma's waardoor er genoeg voer is voor een next magazine. Beetje vroeger dan normaal.
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
|
0 score
Komt de cooler master V8 ook in dit nummer?
Laatst gewijzigd door sean; 10 oktober 2008 om 17:07 |
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
|
0 score
Kijk uit naar de gigabit switches, wil wel eens weten of er nu een groot snelheidsverschil zit tussen de merken/modellen.
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik heb net me vriendin gemailt dat ik een leuk kado weet voor me verjaardag.
|
|
|
|
|
#17 |
|
Junior Member
|
0 score
Waar kan je t blad kopen? Want bij de AKO hebben ze m niet en bij de sigarenboer ook al niet?
|
|
|
|
|
#18 |
|
Junior Member
|
0 score
Heb me een maand geleden abonnee gemaakt maar nog steeds niet opgestuurd gekregen voor te betalen fzo..
|
|
|
|
|
#19 |
|
Senior Member
|
0 score
Als je een cadeau-abonnement naar jezelf hebt gestuurd, dan kan ik je zeggen dat het niet werkt (praktijkervaring)
|
|
|
|
|
#20 |
|
Senior Member
|
0 score
Waarom een cadeau abo laten opsturen naar jezelf? Normaal abo is nog goedkoper ook.
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Junior Member
|
0 score
hm ik heb het vorige blad nog niet eens thuis ontvangen........
hoop dat ik deze wel krijg... vind als je lid bent (abbonee) dat je wel je blad mag krijgen waar je voor betaald.. verder ziet het blad er veel belovend uit ja |
|
|
|
|
#23 |
|
Junior Member
|
0 score
Heb ik ook eens gehad een postbode die denk zijn carriere wou gaan maken in computers, maar daar nog niet geheel over uit was.
Dus eerst wat onderzoek ging doen in mijn blad, even een belletje gepleegd naar de uitgever en 2 dagen later had ik hem alsnog het blad op de mat liggen. Perfect geregeld. |
|
|
|
|
#24 |
|
Senior Member
|
0 score
In die kasten ben ik geïnteresseerd evenals HME! De rest van de onderwerpen (exclusief dat van AMD) zijn ook erg interessant. Wordt een leuke HWI!
Ik heb ook een nieuwe USB stick nodig... En ik wil wel eens weten wat nVidia nu weer aan het (ver)prutsen is En over die 3d schermen wil ik ook meer weten kortom leuke editie weer! Laatst gewijzigd door roelientjeL; 18 oktober 2008 om 21:40 |
|
|
|
|
#25 |
|
Senior Member
|
0 score
Iemand die hem al binnen heeft?
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|