|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Lite-On BD-Combo iHES206 nabij
Lite-On introduceert zijn eerste 6X interne Blu-ray Combo: de iHES206. De iHES206 combineert Blu-ray afspelen en DVD branden in één apparaat, beschikt over een Serial ATA aansluiting, kan alle gebruikelijke DVD en CD formaten branden en ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
Gaat de goeie kant op.
Al peins ik er natuurlijk niet over om een proefkonijn te zijn voor een dergelijk first generation apparaat. |
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik vind het een nette prijs voor een interne combo, vergelijk maar eens met een jaar geleden, volgend jaar zit het standaard in elke pc.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Fijn dat die dingen betaalbaar beginnen te worden. Alleen jammer dat die dingen dan van links tot rechts vol moeten staan met icoontjes. Dat ziet toch niet uit.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Dit is geen first generation apparaat meer.
Verder is de al tijden leverbare tegenhanger van LG goedkoper en kan ook met hd-dvd overweg alleen doet ie volgens mij maar 4xmaal lezen,echter maakt dit volgens mij zeer weinig uit. |
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
0 score
Waar blijven de bleu ray branders?
Zullen ook nog wel duur zijn. |
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
0 score
Prijs valt inderdaad over te praten.
Maar vindt het een beetje achterhaalde technologie, meen dat voor een iets mindere prijs al enigzins minimaal een jaar LG en Sony hun al voor zijn. Begrijp daarom niet zo heel goed waarom ze nu pas hiermee komen. |
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
0 score
@ Antecgamer, hoe kom je erbij dat dit achterhaalde technologie is?
Dit product bevat alle huidige dvd technieken en kan daarbij ook nog eens bluray schijven lezen. Ok hij kan ze niet branden maar, dan zal de prijs waarschijnlijk met 200,- stijgen. Dus wat mij betreft een uitstekend product. |
|
|
|
|
#9 | |
|
Junior Member
|
0 score
Citaat:
Hetgeen wat ik schrijf is gebasseerd namelijk op het feit dat Sony en LG al enige tijd deze technologie op de markt heeft liggen voor een gemiddelde prijs van 100 euro. Mischien dat ik ''achterhaalde technologie'' verkeerd heb neergezet. Maar een Blueray lezer met dvd-rw en alles is al een tijd op de markt, dus ja een beetje achterhaald vind ik dit wel......tijd voor weer eens wat nieuws, doe eens gek mischien een Blueray brander voor in de pc voor mischien 200 euro ofzo? Weer eens wat nieuws. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussie tools | |
| Weergave | |
|
|