|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
0 score
leuk nog net voor school hwi tv.
vond hem weer leuk. |
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
dat kun je met recht bijzondere moederborden noemen
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuke aflevering.
Frank, nog even voor jou. Het is of de RS6 of een R8 geen R6. Welke bedoelde je nou |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuke aflevering
Mag ik vragen welke codecs jullie gebruiken met de FloppyDTV? |
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Maar leuke aflevering weer alleen vermoed ik dat die twee mobo's niet hard de winkel uit gaan vliegen... |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Ja hoor ik heb er al een bij normaal gebruik is die extra koperen heatpipe constructie zeker niet nodig , en het NB waterkoelingsblokje is trouwens ook maar bizar gemonteerd greetzzz |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik wil wel even iets vertellen over de satellietkaarten.
Ik moet wel zeggen dat het misschien wel illegaal is (cardsharing niet), maar je kan altijd betaalzenders ontvangen zonder CI slot via je pc. Je moet gewoon juiste software en keys hebben (illegale manier) Of gewoon een plugin en aan een server connecten (legale manier) |
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
Kaart sharen LAN mag, maar kaart sharen WAN mag zeker niet en is streng verboden.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
0 score
Hi,
Ik heb sinds een tijdje een nieuwe pc, met 3870x2 en wil graag digitale tv kijken op mn W2408. Deze is namelijk stuk groter dan mn standaard tv'tje. Dan moet ik dus zo'n Floppy DTV of zo kopen, maar hoe zit het dan met de abonnements kosten. Zit hier bij ziggo, Noord-Holland(voormalig Multikabel) en hoeveel kost het me om het goedkoopste abonnement te nemen? Want dan kom je inclusief zo'n FloppyDTV en zo'n decoder op zo'n 200 euro. En dan de abonnements kosten, maar hoe hoog zijn die dus? Daan |
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
0 score
Hallo,
Mooi uitzending weer. Het klopt toch dat bij digitale TV op de pc alle kaarten de zelfde kwaliteid (beeld/geluid) afgeven omdat het digitaal is, en dat bij analoog het wel zo is van hoe beter de kaart hoe beter het beeld vanwege de A/D converter? Een heel goedkoop kaartje zou dus net zo'n goed afgeven (bij digitale TV) en een hele dure? En nog een vraag. Is het mogenlijk om de digitale kanaal op de PC (home-server) te laten binnen komen het daar vervolgens te decoderen en vervolgens naar alle andere TV's te sturen. (Dus eigenlijk het gedecodeerde canaaltje over je eigen coax netwerkje te gooien) zodat al die TV's ook digitale TV krijgen (zonder kastje enz) en dan ook zelf zenders kunnen kijken (dus niet dat elke TV dan de zelfde zender heeft) Als dat mogenlijk is, hoe en is dat wettelijk dan wel toegestaan? Last edited by JP_Linkens; 04-10-2008 at 21:30. |
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Leuk stuk over digitale tv. Jammer dat er nog geen goede standaarden zijn.
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Dit is natuurlijk niet meer zo lomp als je maar 1 of geen decoder hebt, dan kun je inderdaad een home server hebben, daar een speciale DVB-C kaart nemen (weet niet waar ze te verkrijgen zijn), en dan een speciaal uitzendkaart te nemen. Totale kost zou zo'n 1500¤ zijn voor de 2 kaartjes, tenminste als je verschillende zenders wilt bekijken, anders moet je op alle tv's dezelfde zenders moeten kijken... Ik hoop dat dit geholpen heeft. En op je vraag of dit legaal is: ja, het is legaal (volgens de wet, staat er niks in over verboden te zijn), maar de providers hebben dit niet zo graag. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
0 score
Super aflevering weer , thanks guys!
(kzou wel graag de producten fijner in beeld willen zien, maar ach we hebben plaatjes op internet, toch |
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
Wat jammur eigunluk dat die preezentaaaaator zoon vresuluk Limburchs aksent heef he. Doet tog un beetju afbreueueuk aan dat programmaaaaa.
Verder veeeeel sukses met ut programmaaaaaa |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|