|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Nieuwe benaming voor 45nm Phenom?
AMD schijnt doende te zijn met het benamingsschema voor zijn Phenom 45nm CPU. Naar verluidt blijft de merknaam Phenom X4/X3 in gebruik, maar krijgen de opvolgers 5 getallen toegevoegd. Zo zullen, zo melden bronnen, dit jaar de Phenom X4 20550 en X4 ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
aangezien AMD nog steeds achter de feiten aan loopt is dit pas intressant als er prijzen bekend zijn.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
0 score
Dat gaat heel interessant worden de komende maanden... ik ben erg benieuwd naar het AM3 platform...
Als de prijzen en prestaties ook interessant blijken dan zie ik AMD wel weer de goede kant op gaan.. |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
Ik ben ook benieuwd naar de prestaties van het AM3 platform met de 3.0 GHz Phenom X4
Ik hoop dat ze een beetje kunnen op boksen tegen Intel & nog steeds mooie prijsjes voor hun processoren blijven houden. Ik hoop op zo'n comeback zoals ze ook met Ati hadden met de 4800 serie |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
Zolang de AMD processoren goedkoper blijven dan die van INTEL zal AMD het goed doen. AMD zal altijd een stapje achter INTEL blijven hangen. Aangezien niet iedereen bereid is om de hoogste prijs te betalen blijft AMD een mooi alternatief voor de doorsnee pc gebruiker.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Je bent zeker het S939 platform vergeten van AMD.... daar had Intel juist weinig tegenin te brengen...
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
0 score
Lijkt me opzich een logische naam aanduiding.
Voor High-end: Phenom X4 20×00 reeks. Voor Mid-High: Phenom X4 16×00 reeks. Voor Mid: Phenom X3 14×00 reeks. Voor Mid-Low Phenom X3 12×00 reeks. (En in de toekomst misschien nog voor Low: Phenom X2 10×00 reeks). Ik denk dat het voor ons HW info-ers en tweakers best wel duidelijk is, maar voor de huis-tuin-en-keuken-gebruiker niet. maar dat is het al even niet meer. Het vroegere P4 en athlon 64 tijdperk was het meest overzichtelijk. De Phenom X4 20550 ga ik nog even halen begin volgend jaar |
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
0 score
Ik hoop dat het zo een klapper net als de introductie als de athlon 64.
Maar het ziet er goed uit ben benieuwd naar de specs. |
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
opboksen tegen de intel nehalem quads (de naam was toch bloomfield?) zullen deze cpu's wel niet kunnen, al hoop ik natuurlijk dat ik ongelijk heb. Maar als de prijzen net zo gunstig zijn als bij de huidige duals, dan is het natuurlijk een mooi alternatief op het budget/midrange gebied.
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Non-actief
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
laten we hopen dat AM3 iets gaat worden, zoja, dan koop ik wel iets AM3, maar voorlopig kan mijn intel setupje nog wel ff mee
kheb eigenlijk wel het gevoel dat AM3 iets zal worden |
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
Geen eens meer nieuwe duals voor AM2+? Weet niet of ik daar nu wel zo blij mee ben... zo'n 20350 ziet er erg leuk uit maar van die TDP wordt ik niet vrolijk
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|