|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
Ook 10-inch netbook van Samsung
Kortgeleden berichtte Hardware.Info al over een tweetal aankomende netbooks van Samsung. Het Zuid-Koreaanse bedrijf heeft de 10-inch variant nu officieel aan het publiek voorgesteld. De netbook krijgt de naam NC10 mee en zal in de kleuren wit, zwart ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
0 score
We hebben nu wel onlangs een 17 " laptop gekocht, maar nu zit ik er toch over te twijfelen om nog een Netbook bij te kopen, vanwege de betere verplaatsbaarheid. Ook mooi is dat hij een 6 cells accu heeft. Spijtig is er geen besturingssysteem naar keuze opgezet. anders had ik eventueel toch linux overwogen.
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Jammer dat ze niet het design van de 12 inch notebook hebben gebruikt dat zwart met rode rand.
Iedergeval het word steeds moeilijker voor me om 'n keuze te maken |
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
0 score
Wel grappig van die antibacteriële poederlaag, maar toch niet zo ver gezocht want een keyboard bevat tot 10x meer bacteriën dan de deurklink van een openbaar toilet! (wat op zijn beurt veel meer bacteriën draagt dan de wc-bril zelve!)
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Wel jammer van de ietwat hoge prijs. Vind zelf dat netbooks eiegenlijk te duur worden door alle extra's, waardoor je er eigenlijk alleen nog maar wat aan hebt als iemand die veel reist en niet als een gewoon internet dingetje. Dan kun je bijna net zo goed een gewone laptop kopen.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Ben het eens met martie.
Zo'n nettop kun je eigenlijk alleen maar mee internetten en office doen, en dat op een relatief langzame snelheid (atom he?). Dus 200/300 euro is een betere prijsrange, vanaf 400 euro kun je haast beter een laptop alternatief overwegen. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|