|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Hardware.Info Site
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
0 score
lekker vroeg
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Weer een leuke uitzending. ga zo door zo ik zeggen
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
mooie info over die 802.11 routers het is dat ik ga verhuizen in een gebied waar een stuk minder wireless is maar anders wist ik het wel
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
0 score
zoals altijd weer een zinnige uitzending, nu heb ik toch nog een vraag
Frank verteld hele leuke dingen over het notebook standaard van ''Sweex'' zit er geen voedingskabel bij? de reden is dat ik het vraag , dat er toch wat opties inzitten en mocht je ze allemaal gebruiken dan wordt het singaal low |
|
|
|
|
#6 |
|
Hardware.Info Editor
|
Er wordt inderdaad een voeding bij de notebookstandaard geleverd.
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
0 score
Quote:
Op de sweex website staat ie nog niet tenminste ik kan hem niet vinden Edit: Oeps Frank was al voor mij |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Hardware.Info Editor
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik denk dat het het wachten is op de gigabit wireless n routers voor een betaalbare prijs, ben nog niet echt tevreden met 150MB per seconde het kan veel sneller, een PS3 beschikt standaard over een gigabit poort, dus ik denk dat men beter voor zo'n combinatie kan gaan. Ze zijn nu nog te duur.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
0 score
Heel erg interesant Mini ITX bord van J&W was het?
Ik verstond het even niet duidelijk. Ze komen voor mij en ook voor jullie( Koen/Frank) uit het niets. Het bordje ziet er zeer mooi compleet uit, asmede het design vind ik zeer goed. En alle oc functies wat wil je nog meer. Ik hoop dat we binnenkort wat meer over dit merk en de producten zullen horen Goede aflevering |
|
|
|
|
#11 |
|
Junior Member
|
0 score
Welk pico-atx bordje is het eigenlijk?
Ik heb nergens een merk of typenr gehoord. Heb hier langs me ook een nog kleiner bordje liggen, een pc-104 module van nog geen 10x10 cm groot. Maar er zit ook bijna helemaal geen aansluitingen op (geen geluid en dergelijke). Ik wil het gebruiken voor een Windows CE 6 aanstuur pc, maar een die wel geluid heeft, vandaar. |
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
0 score
Weer een top uitzending (zoals elke week
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
0 score
Ik heb dat J&W minix moederbordje besteld, via ebay.
Type: 780G Minix Wanneer ik het binnen heb, zal ik wel laten weten hoe het bevalt! Kijk er in ieder geval naar uit |
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
0 score
Een Mini ITX kan je mooi in een klein kastje stoppen....wordt er gezegd.
Misschien eens een review/uitzending over wat kleine kastjes daarvoor met stille voedingen. Kleine stille koelertjes die er in passen is vaak ook het probleem, die zijn dun bezaait en moeilijk te krijgen, misschien ook leuk om daar eens een review/uitzending aan te wijden. |
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
0 score
![]() High-end bord van J&W, dat ziet er mooi uit voor een onbekend merk. |
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
|
0 score
Ik ben zelf net 2 dagen in het bezit van de Linksys WRT610N die jullie in de uitzending beschrijven. Ik moet zeggen dat het een erg goede router is. De 2.4GHz band is erg snel met het gewoon internetten en de 5GHz band is dan weer snel met het streamen van de video. Andersom is het allemaal wat minder, vooral met het laden van de internetpagina´s over de 5GHz band. Ik heb de router in ieder geval gekocht op aansturen van het magazine, waarin jullie hem de gouden award gaven. Het model eronder (de 350N) zag er ook goed uit, maar ik ben toch maar voor deze gegaan. Ik heb er in ieder geval geen spijt van, alles werkt razendsnel!
|
|
|
|
|
#17 |
|
Junior Member
|
0 score
Nog meer storing in de ether met die routers. Dit doet mijn andere hobby geen goed
Dat mooie ITX bord is wel leuk voor in de auto. Ik ga het in de gaten houden. Mooie aflevering weer. |
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
|
0 score
Hoe kun je dat in een auto gebruiken als wat?
Misschien domme vraag maar ik vroeg het me even af |
|
|
|
|
#19 |
|
Hardware.Info Forum Admin
|
Hint: carputer.
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
http://www.shop-021.de/jwele-p3h1s3-...9517ce890bde33 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Junior Member
|
0 score
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Junior Member
|
0 score
Quote:
Leuk klein kastje zoeken, klein LCDtje (of groot naar eigen keuze) nemen en navi erop, muziek erop, wireless lan is ook altijd wel makkelijk. DVDtjes kijken voor moeders de vrouw onderweg en zo kan ik nog wel toepassingen opnoemen voor in een Tech-Car Last edited by 19ac087; 19-09-2008 at 18:11. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Senior Member
|
0 score
Quote:
Me vriendin las het ook en die zei wat moet ik daar toch mee, raak je alleen maar meer afgeleid( in haar geval haha) Het is inderdaad leuk speelgoed voor in de auto Last edited by Ralf Schilders; 19-09-2008 at 18:37. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Junior Member
|
0 score
Ik snap best dat het een AMD LX is, maar welk merk + type is het precies?
Wil het echt graag weten. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|