|
|
#1 |
|
Hardware.Info Editor
|
SpursEngine gebaseerde insteekkaart van Leadtek
Eerder dit jaar berichtte Hardware.Info over het referentie-ontwerp van Toshiba's SpursEngine co-processor. Fabrikant Leadtek lijkt nu als eerste deze SpursEngine SE1000 chip geïmplementeerd te hebben, met onderstaande insteekkaart als resul ... Lees dit bericht |
|
|
|
|
#2 |
|
Non-actief
|
0 score
hey is eigelijk net een ageia kaart aleen deze help bij blue-ray en hd films en video`s
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
0 score
Handig voor een media center!
Maar is hier al goede support voor en niet zoals bij physx dat het eeuwen duurt. |
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
0 score
^^^
De codecs zijn een standaard itt de physx die er al dan niet kunnen geimplementeerd worden als de developer dat wenst. Elke film heeft hier dus baat bij. Dit is een goed product voor bij mediacenters de bottleneck van een zwakkere AMD LE of Intel Pentium proccesor weg te werken. Als de prijs niet te hoog word (~100 a 125 euro) gaat dit wel goed verkopen imo. |
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
0 score
Hmm, ik denk niet zozeer dat Mediacenters hier het meeste baat bij hebben. Tegenwoordig heb je voor weinig geld een prima moederbord met on-board grafische chip en een goedkope processor die met elkaar uitstekend Full HD films kunnen afspelen.
Dit is echt interessant voor videobewerking, zeker omdat HD cameras erg in opkomst zijn en het bewerken van dat materiaal wel aardig lastig wordt met een wat ouder systeem. Dit is een upgrade die in zo'n geval veel kosten bespaard. |
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
0 score
Wel een beetje jammer dat dit niet passief gekoeld kan worden..... En dan die ouderwetse floppy stroom aansluiting ook nog.
Maar voor videobewerkers vast erg handig. |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
0 score
En we hebben eindelijk weer een kaart gevonden die in een PCI-Express x1 slot kan
Last edited by martie; 11-09-2008 at 13:17. |
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
0 score
Nou, ik ben anders al door mijn pci-e 1x sloten heen.
Met een 16x videokaart, een tv-tuner kaart 1x en een geluidskaart 1x heb ik alleen nog maar 3 pci sloten over. |
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|